۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
مشکلات حوزه ارتباطی شهرستان بافق برطرف شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد:

مشکلات حوزه ارتباطی شهرستان بافق برطرف شد

یزد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از پیگیری رفع موانع و مشکلات حوزه ارتباطی شهرستان بافق از طریق همیاری و مشارکت فرمانداری و بخش خصوصی خبرداد.

به گزارش بازار، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، در نشستی که با حضور ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق، رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان، زارع ده آبادی مدیر مخابرات منطقه یزد، رحیمی پور بخشدار و حسنی نژاد رئیس مخابرات شهرستان بافق برگزار شد، گزارشی از وضعیت شاخص های ارتباطی شهرستان‌ بافق ارائه کرد.

وی در ارائه گزارش شاخص‌های ارتباطی شهرستان بافق، با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایجاد ارتباطات روستایی فراتر از تعهدات خود در این شهرستان‌، گفت: اخیرا با توجه به اخذ مجوز احداث و ارتقای تکنولوژی چند سایت تلفن همراه برای روستاهای شهرستان بافق، امیدواریم مشکلات ارتباطی روستاهای باقی مانده شهرستان که عمدتا دارای تعداد خانوار بسیار کمی می باشند از طریق همیاری و مشارکت فرمانداری و بخش خصوصی مرتفع شد.

در ادامه، فرماندار و بخشدار بافق، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، نیازها و اولویت های ارتباطی شهرستان را مطرح و مقرر گردید مصوبات جلسه با همیاری و مشارکت فرمانداری، بخش خصوصی و مخابرات منطقه یزد صورت پذیرد.

کد خبر: ۳۰۲٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha