۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
تأمین کود و بذر توسط جهاد کشاورزی استان ایلام برای کشت پاییزه
رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام خبر داد؛

تأمین کود و بذر توسط جهاد کشاورزی استان ایلام برای کشت پاییزه

ایلام- رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام از تأمین کود و بذر توسط جهاد کشاورزی استان ایلام برای کشت پاییزه خبر داد و گفت: هیچ کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.

حشمت عزیزان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از برنامه‌های اصلی حال حاضر سازمان جهاد کشاورزی کشت محصولات پاییزه است.

وی اظهار داشت در زمینه تأمین کود و بذر مشکلی وجود ندارد و باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت تسهیل در کاشت محصولات پاییزه استفاده شود.

وی ادامه داد: برای تأمین امنیت غذایی پایدار باید توسعه کشاورزی پایدار مورد توجه جدی قرار گیرد و زمانی این رویکرد به شکل کیفی تحقق می‌یابد که در زمان کشت به شکل مؤثری از تمام امکانات و ظرفیت‌های مادی، علمی و آموزشی استفاده شود.

عزیزان عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل کشت هستیم همه مدیران ستادی و شهرستانی باید از تمام امکانات و استفاده از نیروهای انسانی جهت تسریع درروند کار تلاش کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با وجود تعداد زیاد مراکز جهاد کشاورزی نباید خلاء در این بخش داشته باشیم و هیچ مدیری نباید در این زمینه کوتاهی کرده و باید با تعامل و ارتباط با ادارات تابعه سازمان مشکلات را حل کنند.

کد خبر: ۳۰۱٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha