۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
معرفی بهترین روش های ارسال پیامکی انبوه

معرفی بهترین روش های ارسال پیامکی انبوه

یکی از راه‌های افزایش فروش این است که بتوانید با مخاطبین بیشتری ارتباط برقرار کنید و یکی از بهترین وسیله‌ها برای این منظور، استفاده از پنل‌های پیامکی است.

به گزارش بازار، یکی از راه‌های افزایش فروش این است که بتوانید با مخاطبین بیشتری ارتباط برقرار کنید و یکی از بهترین وسیله‌ها برای این منظور، استفاده از پنل‌های پیامکی است. یک پنل پیامکی خوب با امکانات پیشرفته به شما امکان می‌دهد در کمتر از چند ثانیه، پیام خود را به گوش تعداد زیادی از مخاطبان برسانید و آن‌ها را در جریان فروش محصولات و خدمات خود قرار دهید. در جریان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، کمی هم ریزش خواهید داشت، اما مزایای این کار، تمام کاستی‌ها را برطرف می‌کند. اما پیامک تبلیغاتی انبوه چیست و با چه روش‌هایی ارسال می‌شود؟ برای اطلاع از پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

پیامک تبلیغاتی انبوه یک روش مؤثر در بازاریابی دیجیتال است که با استفاده از پنل اس ام اس انجام می‌شود. در این روش، پیامک‌های تبلیغاتی شما در زمانی کوتاه برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان ارسال می‌شود. بنابراین، با استفاده از یک روش ساده و اقتصادی توانسته‌اید با تعداد زیادی از مشتریان ارتباط برقرار کنید. این روش اطلاع‌رسانی، بازدهی بالایی دارد و سریع عمل می‌کند. به همین دلیل، روشی ایده‌آل برای تبلیغات حساس به زمان و اطلاعیه‌های فوری است.

روش های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

اگر می‌خواهید ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشد، باید مخاطبین هدف خود را بشناسید. برای مثال، گاهی ارسال پیامک‌های مکان‌محور بهتر جواب می‌دهد و گاهی لازم است سری به بانک مشاغل بزنید و فقط مشاغل خاصی را مورد خطاب قرار دهید. این موضوع تا حدی زیادی وابسته به نوع خدمات و محصولات شما است و البته تکنیک‌های تأثیرگذاری روی مخاطب با لحن پیامک هم نباید نادید گرفته شود. در این قسمت، چند روش متداول برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه را با هم مرور می‌کنیم:

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بر اساس استان و شهر

پیش از انتخاب این روش به این سوال مهم پاسخ دهید که آیا نوع کسب و کار شما در استان‌ها یا شهرهایی خاص، مخاطبین بیشتری دارد؟ برای مثال، اگر فروشنده پوشاک گرم هستید، نباید انتظار داشته باشید که شهرهای گرمسیر، استقبال زیادی از تبلیغات شما داشته باشند و در مقابل، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به شهرهای سردسیر، موجی از بازخوردهای مثبت را به همراه خواهد داشت.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بر اساس منطقه و محله

این روش که به روش ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ هم معروف است تنها کافیست که شهر مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید. سپس مناطق و محله های انتخابی‌تان در آن شهر را روی نقشه مشخص کنید. با انتخاب هر محدوده، می‌توانید تعداد مشترکین همراه اول و ایرانسل را به تفکیک روی نقشه مشاهده کنید.

استفاده از این روش در کسب و کارهایی مثل کافه‌ها، هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های گل و گیاه، مشاوران املاک، تعمیرکاران و... بازدهی بیشتری دارد. هرچند که در ظاهر، دایره تبلیغات شما محدودتر می‌شود، اما تجربه نشان داده است که هم‌محله‌ای‌ها، به‌خوبی از تبلیغات شما استقبال می‌کنند و شانس فروش محصولات شما را بالاتر می‌برند.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بر اساس کد پستی

این روش با ارائه ۴ یا ۵ رقم از کد پستی در منطقه مورد نظر شما صورت می‌گیرد. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بر اساس کد پستی بیشتر مناسب مشاغلی است که بودجه محدودی در اختیار دارند و باید بازار هدف خود را با دقت و وسواس بیشتری انتخاب کنند.

 

images_1724605653_66cb64d503efe.png

ارسال پیام تبلیغاتی انبوه بر اساس پیش شماره

هر شهری پیش‌شماره مخصوص خود را دارد و ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس این پیش‌شماره‌ها به شما امکان می‌دهد که تبلیغات خود را در شهرهای مورد نظر خود متمرکز کنید. برای مثال، اگر محصولات لاکچری می‌فروشید، انتخاب پیش‌شماره‌های رند در شهر تهران، یک انتخاب منطقی است. در این صورت، احتمال اینکه بتوانید با مشتریان بالقوه بیشتری مرتبط شوید که توان خرید بالاتری دارند، افزایش می‌یابد.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به شماره های شخصی

این روش، نوعی تبلیغات حرفه‌ای است که پیام شما را به صورت مستقیم و شخصی‌سازی‌شده به دست مخاطب هدف می‌رساند. در این صورت، شماره‌های شخصی در قالب فایل‌های اکسل مرتب شده و ارسال اس ام اس صورت می‌گیرد.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل

اگر نوع خدمات یا محصولات شما به شغل یا صنف خاصی مربوط می‌شود، بودجه تبلیغات خود را در همین ناحیه متمرکز کنید. حتی می‌توانید با تفکیک استانی، دایره تبلیغات خود را به مشاغلی خاص در استانی خاص اختصاص دهید تا جلوی هزینه‌های اضافی تبلیغات را بگیرید.

انواع روش های ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه را با مدیرپیامک تجربه کنید..

حالا که با روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه آشنا شدید، موقع خرید پنل اس ام اس مجهز است که این امکانات مختلف را در اختیار شما قرار دهد. شرکت‌های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند، اما تجربه نشان داده است که کار کردن با افراد و سازمان‌های حرفه‌ای، شما را به سطحی بالاتر از سایر رقبای تجاری خواهد برد. به همین منظور، کارشناسان ما در مدیرپیامک، آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما هستند تا بتوانید از میان انواع پنل‌های ارائه‌شده در این مجموعه؛ مانند پنل پایه، پنل اقتصادی، پنل تجاری و... بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و ارتباطی هموار و بی‌نقص با مشتریان خود را تجربه کنید.

شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر با واحد مشاوره و فروش مدیرپیامک به شماره  ۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰ تماس گرفته و یا به آدرس modirpayamak.com مراجعه نمایید و پیش از خرید سامانه پیامکی، تمام سوالات خود را بپرسید.

کد خبر: ۳۰۱٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha