۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
۴۷ سنت، محدوده ای جذاب برای خرید ریپل
تحلیل تکنیکال XRP

۴۷ سنت، محدوده ای جذاب برای خرید ریپل

رمزارز ریپل با نماد xrp با توجه به وضعیت فاندامنتالی و توجه سرمایه گذاران نهادی به آن، پتانسیل این را دارد که بازدهی بیش از ۵۰۰ درصد را نصیب سرمایه گذاران خود کند.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال ریپل که قادر است مبالغ هنگفت را به صورت امن، سریع و با هزینه بسیار کم ارسال کند و در حال حاضر هم تعداد قابل توجهی از بانک ‌ها و موسسات مالی از این شبکه برای امورات پرداختی و قرارداد استفاده میکنند. از ویژگی های فوق العاده شبکه ریپل میتوان به انتقال پول از سراسر جهان با سرعت زیاد و کاملا ایمن، کاهش هزینه‌ های مربوط به پرداخت‌ های فرامرزی، کاربرد زیاد در امورات پرداختی موسسات و از همه مهم تر خرید و فروش توکن بومی شبکه در جایگاه هفتم و با ارزش بازار ۳۱ میلیارد دلار اشاره کرد.

XRP پس از پیروزی قانونی عظیم خود بر SEC ایالات متحده، آماده بازگشت به دوران اوج خود میباشد. از آن زمان، معیار های کلیدی به افزایش نهنگ های کریپتو و علاقه سرمایه گذاران به قیمت XRP اشاره کرده میکند. در واقع، داده‌ های درون زنجیره‌ای نشان میدهند که نهنگ‌های رمزارز ریپل بیش از ۵۰ میلیون توکن XRP در یک روز جمع ‌آوری کرده‌ اند. علاوه بر این، توسعه اکوسیستم ریپل و پذیرش نهادی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. شبکه حواله مرزی استیبل کوین RLUSD خود را اعلام کرد، یک افزودنی مبتنی بر ارزش که می تواند به طور قابل توجهی کاربرد را افزایش داده و برای آن ارزش خلق کند.


تحلیل تکنیکال XRP
قیمت توکن بومی شبکه ریپل طی یک ماه اخیر به میزان ۱۳ درصد و سه ماه اخیر ۲.۵ درصد رشد داشته است که در میان مدت عملکرد نسبتا بهتری را در مقایسه با سایر آلت کوین ها از خود نشان داده و میتوان چنین برداشت کرد که پس از افت ۴۲ درصدی به دنبال ریزش کل بازار و سپس رشد ۳۰ درصدی در حالت تعادل قرار گرفته است. با توجه به تحلیلی که از ریپل در سه ماه قبل انجام شده بود، قیمت با حفظ حمایت ۴۶.۵ سنت، مقاومت داینامیک خود را شکسته بود و انتظار داشتیم با عبور از مقاومت استاتیک مینور خود، بتواند تا اهداف بالاتر رشد داشته باشد؛ اما مقاومت تعیین شده شکسته نشد و قیمت اصلاح کرد.

قیمت در حال حاضر بین کف ۴۷ سنتی و سقف ۶۵ سنتی قرار گرفته است که با توجه به ریزش کل بازار و تخفیفات قبل از بولران پیش بینی میشود ریپل مجددا کف ۴۷ سنت را لمس کند. البته اگر فشار فروش فراتر از انتظارات باشد، ممکن است قیمت این توکن به ۳۰ سنت هم برسد؛ اما در حالت تعادل و با توجه به سیکل های قبل، بعید است که قیمت بخواهد به کف عمیق ۰.۳ دلار برسد. با حفظ حمایت معتبر ۰.۴۷ دلار، اهداف ۰.۷۵ و ۰.۹۳ دلار در دسترس هستند که با عبور از مقاومت ۰.۹۳ دلار، روند صعودی بزرگ تری آغاز خواهد شد.

۴۷ سنت، محدوده ای جذاب برای خرید ریپل


پتانسیل رمزارز XRP
یک چهره مستعار در X، اخیرا دیدگاهی قابل تامل در مورد XRP به اشتراک گذاشته است، با تاکید بر پتانسیل بلندمدت آن و انتقاد از طرز فکر کوتاه مدت که اغلب با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مرتبط است. دیدگاه Ape Signal در مورد XRP ریشه در یک چشم انداز بلند مدت دارد و ادعا می کند، ما در اولین مرحله از یک برنامه ۲۰۰ ساله با توکن ریپل هستیم. این بیانیه اعتقاد او را نشان می دهد که این رمزارز صرفا یک فرصت سرمایه گذاری گذری نیست، بلکه یک عنصر اساسی از استراتژی مالی گسترده تر و بلند مدت است.

قیمت در حال حاضر بین کف ۴۷ سنتی و سقف ۶۵ سنتی قرار گرفته است که با توجه به ریزش کل بازار و تخفیفات قبل از بولران پیش بینی میشود ریپل مجددا کف ۴۷ سنت را لمس کند. البته اگر فشار فروش فراتر از انتظارات باشد، ممکن است قیمت این توکن به ۳۰ سنت هم برسد؛ اما در حالت تعادل و با توجه به سیکل های قبل، بعید است که قیمت بخواهد به کف عمیق ۰.۳ دلار برسد.


برتری ریپل نسبت به بیت کوین!
بسیاری در دنیای ارزهای دیجیتال از جمله ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، معتقدند که ریپل نسبت به بیت کوین برتری دارد. دیدگاه خوشبینانه Ape Signal نسبت به آینده XRP، دعوت همگان به سرمایه گذاری است تا رویکرد خود را برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال ارزیابی کنند. او تاکید میکند: کلمات من را علامت بزنید؛ مردم با حسرت به این روزها نگاه خواهند کرد. این بیانیه حاکی از آن است که کسانی که امروز پتانسیل ریپل را نادیده میگیرند، ممکن است در آینده از اینکه در توسعه آن، سرمایه گذاری یا حمایت نکرده اند پشیمان شوند.

کد خبر: ۳۰۱٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha