۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

پنجمین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای اهداف خود و برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از پایان نامه‌ و طرح های پژوهشی کرده است.

این حمایت با رویکرد کاربردی سازی و ارتقای کیفیت پایان‌نامه‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره مندی از ظرفیت اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی است.

در همین راستا دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند برای آگاهی از محورهای اولویت‌دار و ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ به آدرس https://B۲n.ir/MCI_Grant مراجعه کنند.

در دوره پنجم این فراخوان، حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت دار معاونت‌های همراه اول تعریف شده است و طرح های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

طرح های ارسالی مطابق با محورهای اولویت دار می‌بایست نیازمحور و در راستای توسعه کسب و کار همراه اول که از سوی مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور اعلام شده است، باشد.

شایان ذکر است در چهار دوره قبل در مجموع بیش از ۶۰۰ دانشجو ثبت نام کردند که از این تعداد، ۲۱۲ دانشجو مورد حمایت قرار گرفتند. دانشجویان ارشد ۱۴۲ نفر، دانشجویان دکتری ۶۴ نفر و ۶ نفر پژوهشگر پسادکتری بودند.

مجموع میزان حمایت مالی نیز نزدیک به ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۳۰۱٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha