۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
نمایشگاه بین‌المللی صنعت حلال مالزی؛ فرصتی برای توسعه صادرات محصولات صنفی

نمایشگاه بین‌المللی صنعت حلال مالزی؛ فرصتی برای توسعه صادرات محصولات صنفی

سرپرست معاونت کسب و کار اتاق اصناف ایران: پس از نشست مشترک بین رئیس و اعضای هیأت رئیسه با سفیر مالزی، شرایط ویژه‌ای برای حضور فعالان صنفی ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنعت حلال مالزی فراهم آمده است.

به گزارش بازار، علی محمودیان در گفت‌وگویی بیان کرد: با توجه به روند رقابتی شدن روزافزون بازارهای جهانی، حضور فعالان صنفی ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی صنعت حلال مالزی، که از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در کوالالامپور برگزار می‌شود، محوریت گروه کالاهایی نظیر مواد غذایی و نوشیدنی، تجارت الکترونیک، پوشاک و منسوجات، محصولات آرایشی و بهداشتی، سلامت، فرآورده‌های دارویی، بانکداری اسلامی، آموزش، بسته‌بندی و فناوری صنعت غذا، توریسم و گردشگری، هنر و صنایع دستی، خدمات رسانه‌ای، پشتیبانی، خرده‌فروشی و فرانشیز را داراست.

به گفته محمودیان، این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت حلال در جهان، نه تنها بستری برای نمایش توانمندی‌ها و محصولات ایرانی فراهم می‌آورد، بلکه فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد شبکه‌های تجاری جدید و تقویت روابط اقتصادی با سایر کشورهای شرکت‌کننده ایجاد می‌کند.

در پایان، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام جهت حضور در این رویداد می‌توانند به وبسایت (www.mihas.com.my) مراجعه کنند. همچنین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، یکی از برگزارکنندگان این رویداد، اطلاعات تکمیلی را از طریق وبسایت (www.isfahanfair.ir) و شماره‌های ۳۲۶۱۲۵۵۹-۰۳۱ و ۳۲۶۱۱۶۱۵-۰۳۱ در اختیار علاقه‌مندان قرار میدهد.

کد خبر: ۳۰۱٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha