۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
آغاز عملیات تعریض و بهسازی محور گنبد به آق قلا 
رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس خبر داد؛

آغاز عملیات تعریض و بهسازی محور گنبد به آق قلا 

گرگان- رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس از تعریض و بهسازی محور گنبد به آق قلا، افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن و بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، قاسم شادکام اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان، اعم از پروژه‌های حوزه مسکن و راه‌سازی افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس افزود: تعریض و بهسازی باند شمالی محور گنبد به آق قلا و بالعکس از کیلومتر ۱۵ تا ۲۵ از پروژه‌های قابل کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

وی ادامه داد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه‌ها مجموعاً ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس اظهار کرد: همچنین در این ایام، ۵۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در قالب خودمالک افتتاح و به متقاضیان تحویل می شود.

وی افزود: تامین خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن شهرستان گنبد از دیگر اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در هفته دولت می‌باشد.

شادکام همچنین گفت: آغاز عملیات اجرایی مسجد سایت پیرحاجی و سایت کاج گنبد و همچنین واگذاری زمین برای احداث کلانتری در سایت مسکن مهر تقی آباد و کاج گنبد از دیگر پروژه‌های عمرانی گنبد کاووس در هفته دولت ۱۴۰۳ است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس افزود: عملیات اجرایی احداث مدرسه در سایت ۲۴ هکتاری گنبد کاووس، احداث مدرسه در سایت های نهضت ملی مسکن اینچه برون، مسکن مهر پیرحاجی و مسکن مهر کاج از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن در این ایام آغاز خواهد شد.

وی در انتها گفت: همچنین آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن گنبد با اعتبار موردنیاز ۳۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های شهرستان است که در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر: ۳۰۱٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha