۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
ترامپ: مقامات واشنگتن، فاسد و جنگ طلبند

ترامپ: مقامات واشنگتن، فاسد و جنگ طلبند

دونالد ترامپ دولتمردان آمریکا را فاسد و جنگ طلب توصیف کرد که باید از کاخ سفید بیرون رانده شوند.

به گزارش بازار، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه در یک گردهمایی انتخاباتی در شهر دیترویت و درجمع هوادارانش از انجمن گارد ملی ایالات متحده حاضر شد و سخنرانی کرد.

ترامپ در بخشی از سخنانش گفت: برای بنده هیچ افتخاری به اندازه خدمت درمقام فرمانده کل قوا در آمریکا نبوده است. من در این مبارزه حاضر شده ام تا طبقه فاسد سیاسی را در واشنگتن شکست دهم که به شما به شدت ضربه زده اند. من می‌خواهم آینده آمریکا را به عنوان کشوری آزاد و دارای استقلال، بار دیگر پس بگیرم که مردم آمریکا بر آن حکومت کنند. وقتی به کاخ سفید بازگردم جنگ افروزان و کاسبان جنگ را اخراج می‌کنم و دولت را پس خواهم گرفت و صلح جهانی را بار دیگر احیاء خواهم کرد. ما بار دیگر با تکیه بر قدرت، صلح را احیاء خواهیم کرد. در روز اول مسئولیتم، مرزها را خواهم بست و جلوی تجاوز میلیون‌ها نفر (مهاجر غیرقانونی) را به کشورمان خواهم گرفت.

وی در ادامه افزود: ما نه تنها می‌خواهیم بار دیگر آمریکا را به عظمت برسانیم بلکه می‌خواهیم دموکراسی آمریکا را بار دیگر به عظمت برسانیم. رقیب من کاملا هریس و معاونش تیم والتس، آینده‌ای کاملا متفاوت را وعده می‌دهند. آن‌ها به دنبال جنگ‌های بی پایان هستند. آنها می‌خواهند مرزهای کشور ما باز باشد و برای مهاجران غیرقانونی حق رای و خدمات درمانی رایگان وجود داشته باشد.

وی گفت: آن‌ها به دنبال کنترل قیمتها، سانسور، پذیرش نامحدود مهاجران به شکل تروریست‌ها هستند و اینکه دولت در سایه، قدرت نامحدودی داشته باشد. این مبارزه دیگر بین دموکرات‌ها و جمهوریخواهان نیست بلکه مبارزه‌ای بین کمونیسم و آزادی است. این مبارزه بسیار جدی است.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha