۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
بهره برداری از ۵۲ طرح کشاورزی یزد در هفته دولت/ بهره مندی ۲ هزار نفر از مزایای طرح ها
رئیس جهاد کشاورزی یزد خبر داد؛

بهره برداری از ۵۲ طرح کشاورزی یزد در هفته دولت/ بهره مندی ۲ هزار نفر از مزایای طرح ها

یزد- رئیس جهاد کشاورزی یزد از بهره برداری از ۵۲ طرح کشاورزی در استان یزد در هفته دولت با اعتبار و سرمایه گذاری ۳ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰۸ نفر خبر داد.

محمدرضا حاتمی در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند، اظهار کرد: این طرح ها شامل ۱۸ طرح در حوزه منابع طبیعی با اعتبار ۱۴۹ میلیارد ریال، ۱۰ طرح در وزه تولیدات دامی با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد ریال، ۱۰ طرح در حوزه تولیدات گیاهی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و ۹ طرح در حوزه آب و خاک با اعتبار ۲۸۹ میلیارد ریال است.

وی همچنین از بهره برداری از یک طرح در حوزه ترویج و تحقیقات با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، یک طرح در حوزه دامپزشکی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و یک طرح در حوزه شرکت شهرک های کشاورزی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

رئیس جهاد کشاورزی یزد با اشاره به بهره برداری از طرح های کشاورزی هفته دولت در تمام شهرستان های استان یزد، اظهار کرد: بیشترین تعداد طرح مربوط به شهرستان ابرکوه با ۱۴ طرح و بیشترین میزان سرمایه گذاری مربوط به شهرستان اشکذر با ۷۱۰ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha