۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
گردشگری گلستان از فقدان شعار رنج می برد| «گلستان مقصد گردشگری» به اقدام خاصی اشاره نمی کند
مدیر مزرعه گردشگری توسکا:

گردشگری گلستان از فقدان شعار رنج می برد| «گلستان مقصد گردشگری» به اقدام خاصی اشاره نمی کند

گرگان- زمانی، مدیر مزرعه گردشگری توسکا گفت: «نگارستان ایران» و «گلستان مقصد گردشگری» دو شعاری است که در گردشگری استان سر می دهند اما این شعارها، کلی و تئوری هستند و اشاره‌ای به یک اقدام خاص نمی‌کند.

مجید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه اساس فعالیت کشاورزی با رویکرد گردشگری است، اظهار کرد: مزارع گردشگری به بخش کشاورزی کمک می کنند و سبب حفظ، ارتقاِ، نوآوری و خلاقیت خواهند شد.
مدیر مزرعه گردشگری توسکا افزود: در مجموعه گردشگری توسکا فعالیت دیگری به غیر از کشاورزی انجام نمی شود و اگر هم انجام شود با رویکرد کشاورزی است.
وی بیان کرد: اولین و مهمترین هدف گردشگری کشاورزی، حفظ کاربری اراضی کشاورزی است تا کشاورزان نسبت به تفکیک و تغییر کاربری اقدام نکنند.
کارشناس گردشگری با بیان اینکه استان گلستان بر دو محور کشاورزی و گردشگری استوار است، ادامه داد: گردشگری کشاورزی می تواند در محور توسعه گردشگری استان قرار گیرد و شعار اصلی ما در گلستان می‌تواند مبتنی بر این محصول جدید گردشگری باشد.
مدیر مزرعه گردشگری توسکا تصریح کرد: با توجه به اینکه گردشگری یکی از حوزه‌های بسیار مهم بوده و به لحاظ تأمین غذا و نهاده‌های دامی برای کشور حائز اهمیت است، باید بتوانیم با گردشگری کشاورزی آن را حفظ کنیم.
زمانی با بیان اینکه گردشگری گلستان از فقدان یک شعار اصلی رنج می برد، گفت: «نگارستان ایران» و «گلستان مقصد گردشگری» دو شعاری است که در گردشگری استان سر می دهند اما این شعارها، کلی و تئوری هستند و اشاره‌ای به یک اقدام خاص نمی‌کند و افراد را به سمت عمل گرایی سوق نمی دهد.

کد خبر: ۳۰۱٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha