۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
امسال چند نفر وام فرزندآوری گرفتند؟

امسال چند نفر وام فرزندآوری گرفتند؟

براساس آمار بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۱۹۶ هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه فرزند به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان (همت) دریافت کردند.

به گزارش بازار ، براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ وام و تسهیلات قرض الحسنه فرزند به ارزش بیش از ۱۶.۰۸۸ هزار میلیارد تومان (همت) از سوی شبکه بانکی کشور به متقاضیان پرداخت شده است.

براساس این آمار، تعداد دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه فرزند از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ نفر است و تعداد متقاضیان در صف ۴۱۷ هزار و ۵۶۴ نفر دراین بازه زمانی، اعلام شده است.

مطابق این آمار، تسهیلات قرض الحسنه فرزند از سوی ۲۸ بانک از شبکه بانکی کشور، اعطا شده است که در این میان بانک‌های ملت، تجارت، ملی، صادرات و کشاورزی در جایگاه اول تا پنجم اعطای تسهیلات قرار دارند.

مطابق این آمار، پنج بانک فوق الذکر در مجموع ۱۳۴ هزار و ۶۶۴ فقره وام و تسهیلات قرض الحسنه فرزند به ارزش ۱۱.۰۸۵ هزار میلیارد تومان، اعطا کرده‌اند که سهم نزدیک به ۶۸ درصدی از کل شبکه بانکی را در رابطه با و تسهیلات قرض الحسنه فرزند به خود اختصاص داده‌اند.

امسال چند نفر وام فرزندآوری گرفتند؟

آمار دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه فرزند از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه

کد خبر: ۳۰۱٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha