۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
رأی اعتماد به وزرا تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی است
پزشکیان:

رأی اعتماد به وزرا تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی است

رئیس جمهور گفت: رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی را یک سرمایه اجتماعی و تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی در کشور است.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان در پیامی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال بسیار خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای پیشنهادی، بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های تخصصی و ارائه نقطه نظرات و دغدغه‌های ارزشمند نمایندگان موافق و مخالف درباره هر یک از وزرا در صحن علنی مجلس و در نهایت رأی اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی را شایسته قدردانی دانست و تاکید کرد: این سطح از همدلی و همکاری مجلس را پشتوانه ارزشمندی برای ادامه راه دولت در اجرای برنامه‌ها و وعده‌های داده شده در این شرایط خطیر می‌دانم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است‌:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

دولت وفاق ملی براساس وعده‌های داده شده، پس از مشورت با مقامات عالی سیاسی و اجرایی کشور و نظرخواهی از گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، و با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران، وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد تا بتوانند در حوزه مأموریت خود برنامه‌های دولت چهاردهم برای توسعه و اعتلای ایران عزیز را محقق سازند. استقبال بسیار خوب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از وزرای پیشنهادی، بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های تخصصی و ارائه نقطه نظرات و دغدغه‌های ارزشمند نمایندگان موافق و مخالف درباره هر یک از وزرا در صحن علنی مجلس و در نهایت رأی اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی شایسته قدردانی است.

اینجانب رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی را یک سرمایه اجتماعی و تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی در کشور دانسته و این سطح از همدلی و همکاری مجلس را پشتوانه ارزشمندی برای ادامه راه دولت در اجرای برنامه‌ها و وعده‌های داده شده در این شرایط خطیر می‌دانم.

در پایان بار دیگر از حسن اعتماد و همراهی مسئولانه جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با دولت چهاردهم در انتخاب همکاران خود سپاسگزاری می‌کنم و از درگاه پروردگار مهربان برای همگان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: ۳۰۰٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha