۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
ابلاغ ضوابط تدوین شده مرکز تحقیقات راه در سامانه سازمان برنامه

ابلاغ ضوابط تدوین شده مرکز تحقیقات راه در سامانه سازمان برنامه

۴ ضابطه مدون در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی در سامانه سازمان برنامه ابلاغ شد

به گزارش بازار، آیین نامه جوشکاری ساختمانی ایران، ضوابط فنی طراحی، اجرا و بهره برداری مراکز داده، دستورالعمل مکان‌یابی، طراحی و اجرای سرویس‌های بهداشتی عمومی شهری و بین‌شهری، پیش‌نویس فنی عمومی کارهای ساختمانی تدوین شده در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سامانه سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ و منتشر شد.

بر اساس موافقت‌نامه بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور، ضوابط تهیه شده از سوی مرکز به‌عنوان ضوابط سازمان برنامه و بودجه کشور از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، ابلاغ و در سامانه سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته است. بر همین اساس نیز چهار ضابطه مدون در مرکز تحقیقات در سامانه سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شد.

پیش‌نویس ضابطه شماره ۲۲۸ با عنوان «آیین‌نامه جوشکاری ساختمانی ایران» در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ضابطه شماره ۷۵۰ با عنوان «ضوابط فنی طراحی، اجرا و بهره‌برداری مراکز داده (تجدیدنظر اول)» در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ضابطه شماره ۸۷۸ با عنوان «دستورالعمل مکانیابی، طراحی و اجرای سرویس‌های بهداشتی عمومی شهری و بین شهری» در تاریخ ۱۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ و پیش‌نویس ضابطه شماره ۵۵ با عنوان «پیش‌نویس نهایی مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمانی- تجدیدنظر سوم» در تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شد.

کد خبر: ۳۰۰٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha