۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
راه اندازی کمیسیون تخصصی کیف، کفش و چرم در اتاق اصناف ایران
دبیرکل اتاق اصناف ایران خبر داد؛

راه اندازی کمیسیون تخصصی کیف، کفش و چرم در اتاق اصناف ایران

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: اخیرا در اتاق اصناف ایران، کمیسیون تخصصی کیف، کفش و چرم را راه اندازی کرده ایم و جلسات متعددی برگزار شده است.

به گزارش بازار، علی توسطی دبیرکل اتاق اصناف ایران در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته گفت: رسته‌ها و اتحادیه‌های زیادی در حوزه‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی داریم که یکسری از پیگیری‌ها در امور حقوقی، مالی و قانونی را در قبال اتحادیه‌های صنفی و رسته‌های مختلف باید داشته باشیم.

وی افزود: صنعت چرم می‌تواند مزیت مطلقی برای اقتصاد کشور باشد، با توجه به بررسی‌هایی که انجام داده ایم صنعت چرم با کیفیت مصنوعات چرمی که دارا هست اگر پیوندی از طریق اتحادیه‌های مربوطه با دانشگاه برگزار و برقرار شود می‌تواند دانش نوین را در حوزه‌های مختلف مُد و ذائقه سنجی مصرف کنندگان به بخش تولیدکنندگان مصنوعات چرمی منتقل کند.

توسطی ادامه داد: مصنوعات چرمی کشور باید به صورت صادرات محور تولید شود، برای ما نیز دور از دسترس نیست که مانند برخی کشورهای همسایه مثل ترکیه، حجم زیادی از درآمدها را از طریق پوشاک و مصنوعات چرمی به دست بیاوریم.

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: اخیرا در اتاق اصناف ایران، کمیسیون تخصصی کیف، کفش و چرم را راه اندازی کرده ایم و جلسات مختلفی را داشته ایم؛ با حضور همه افرادی که در این صنعت سرشناس هستند از تولیدکنندگان مطرح تا مدیران برتر، نشستی را برگزار خواهیم کرد تا مسائل و چالش‌ها یا مزیت‌هایی که در این صنعت وجود دارد، احصا کنیم و کمک خواهیم کرد تا چرخ این صنعت بهتر بچرخد.

وی افزود:اتاق اصناف ایران، ناظر بر فعالیت ۴۰۰ اتاق اصناف داخل کشور و ۸ هزار اتحادیه صنفی است، مسائلی که با اتاق اصناف ایران پیوند خورده است در صورت نیاز با هر تماس یا مکاتبه اتحادیه‌های صنفی، این آمادگی را داریم که در سطح وزارتخانه در سطح ملی و همچنین در سطح قوای سه گانه، مشکلات تولیدکنندگان را برطرف سازیم.

کد خبر: ۳۰۰٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha