۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
وضعیت سودآوری شبصیر در فصل نخست ۱۴۰۳

وضعیت سودآوری شبصیر در فصل نخست ۱۴۰۳

نماد شبصیر با پی بر ایی ۵ در سه ماهه نخست سال جاری به ازای هر سهم سودی ۱۴.۸ تومانی ساخته است. سال گذشته در سه ماهه نخست سال به ازای هر سهم ۳۲ تومان سود ساخته بود.

بازار؛ گروه بورس: شرکت تولیدات پتروشیمی قاید بصیر با نماد شبصیر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۳۱۸.۸ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده است. فروش شرکت قاید بصیردر چهار ماهه نخست نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

شبصیر با سرمایه ثبت شده ۴۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ مبلغ ۱۲۹۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است. عملکرد این شرکت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد رشد داشته است.

این نماد با پی بر ایی ۵ در سه ماهه نخست سال جاری به ازای هر سهم سودی ۱۴.۸ تومانی ساخته است. سال گذشته در سه ماهه نخست سال به ازای هر سهم ۳۲ تومان سود ساخته بود. بخشی از این کاهش سود در نتیجه افزایش سرمایه شرکت است که از ۶۵۰ میلیارد تومان به ۹۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

نماد شبصیر همچنین در سه ماهه اخیر روی تابلو بازدهی منفی ۱۴ درصد داشته است. در شش ماهه بازدهی منفی این شرکت ۳۱ درصد و در یک ساله حدود ۲۲ درصد منفی ثبت شده است. موقعیت کنونی سهم از نظر تکنیکال در کف کانال بلندمدتی قرار دارد. اندیکاتور مک دی گارد صعودی دارد. هرچند ابرقرمز ایچی موکو همچنان پهن است و کیجونسن روی تنگنسن قرار دارد. این به معنای ادامه حرکت سهم در یک روند ساید است.

بازار سهام در یک هفته گذشته بسیار پرنوسان بوده‌است. برخی از نمادها از صف خرید به صف فروش رسیده‌اند. اما نماد شبصیر معاملات متعادل و رو به مثبتی داشته است. این افزایش تقاضا حکایت از این دارد که اصلاح نماد به پایان رسیده، بنابراین به زودی با حمایت صندوق تثبیت و با ایجاد جو مثبت در کلیت بورس این نماد می‌تواند روند مثبتی را آغاز کند.

کد خبر: ۳۰۰٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha