۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
همکاری جدید کتیزن با شرکت HashKey؛ از ایردراپ CATI چه خبر؟

همکاری جدید کتیزن با شرکت HashKey؛ از ایردراپ CATI چه خبر؟

کتیزن در روز قبل اعلام کرد که همکاری جدیدی را با شرکت بزرگ HashKey آغاز کرده است. با این حال اکثر کاربران دوست دارند بدانند ایردراپ آن چه زمانی انجام می‌شود.

به گزارش بازار، شرکت آسیایی و بزرگ هشکی گروپ (HashKey Group) همکاری جدیدی را با بازی کتیزن آغاز کرده است. شرکت مذکور تاکید کرد که این همکاری برای گسترش زیرساخت‌های کتیزن در بخش دیفای و بازی‌های آنلاین، کمپین مشترک HSK airdrop، حفاظت از حیوانات و گسترش ابتکارات مربوط به مسئولیت اجتماعی آغاز شده‌ است. شایان ذکر است که شرکت هشکی روی اکوسیستم تون هم سرمایه‌گذاری کرده است.

در هر صورت کتیزن در بیانیه خود ادعا کرد که بیشتر از ۲۹ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. علاوه بر این کاربران فعال روزانه کتیزن‌ هم به ۳.۵ میلیون نفر می‌رسد. تیم وانگ (Tim Wong)، رئیس بنیاد کتیزن، تاکید کرد:

این همکاری نقطه عطف مهمی برای کتیزن است و ما را قادر می‌سازد تا به بیش از ۲۰ میلیون کاربر خود خدمات پیشرفته و قابل اعتمادی ارائه کنیم.

در ماه آوریل (فروردین) هم بنیاد TON همکاری جدیدی را با هشکی شروع کرد تا دسترسی به مسیرهای ورودی و خروجی ارزهای فیات را برای کاربران ولت تلگرام گسترش دهد. کتیزن علاوه بر این از بایننس لبز (Binance Labs) هم سرمایه نامشخصی را دریافت کرده است. در هر صورت انتشار این خبر باعث شد قیمت تون کوین ⮝ BTC: $۵۸۹۵۸.۵ حدود ۵ درصد رشد کند.

در روزهای اخیر بعضی از وب سایت‌ها ادعا کرده‌اند که جزییات ایردراپ کتیزن تا اواخر آگوست (اوایل شهریور) مشخص می‌شود. با این حال خود بازی مذکور هنوز هیچ اطلاعیه‌ای درباره این مسئله منتشر نکرده است.

کد خبر: ۳۰۰٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha