حمایت از نامزد پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
بیانیه فدراسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران؛

حمایت از نامزد پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با صدور بیانیه‌ای از معرفی سید ستار هاشمی، نامزد پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت چهاردهم حمایت کرد.

به گزارش بازار به نقل از فدراسیون فاوا، در این بیانیه آمده‌است:

فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، معرفی آقای دکتر سید ستار هاشمی را به عنوان نامزد پیشنهادی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سوی ریاست محترم جمهور اقدامی شایسته تقدیر می‌داند و پشتیبانی کامل خود را از نامزدی ایشان اعلام می‌کند.

تجربه همکاری دو ساله فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات با آقای دکتر هاشمی در مقام معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم، نشان داد که ایشان فردی آگاه و آشنا با مشکلات کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند که توانایی برقراری ارتباط نزدیک و موثر و هم‌افزایی با بخش خصوصی را دارا هستند.

امروزه کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند شتاب بخشیدن به رشد و توسعه در بخش‌های مختلف حوزه فناوری اطلاعات است تا هدف رسیدن به سهم ۱۰ درصدی اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی محقق شود. تردیدی وجود ندارد که انتخاب فردی متخصص، آشنا به این حوزه که آمادگی همکاری با بخش خصوصی را داشته‌باشد برای سکانداری وزارت ارتباطات می‌تواند رسیدن به این اهداف را تسهیل کند.

ابزارهای ارتباطی امروز یکی از اصلی‌ترین نیازهای روزمره شهروندان هستند و حق استفاده از ابزارهای ارتباطی و دسترسی به اطلاعات به یکی از نیازهای اساسی مردم تلقی می‌شود. قطعا در طول سال‌های گذشته مشکلات زیادی در این زمینه برای مردم ایجاد شده‌است که حضور سید ستار هاشمی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌تواند امیدواری‌ها را برای بهبود شرایط افزایش دهد.

انتخاب فردی که تحصیلات تخصصی مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و در بدنه وزارت ارتباطات رشد پیدا کرده‌است، اقدامی پسندیده از سوی رییس جمهور محترم بود که باعث دلگرمی تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت‌های بخش خصوصی شد.

فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران حمایت کامل خود را از نامزدی سید ستار هاشمی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می‌کند.

امید است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن حمایت قاطع تشکل‌های بخش خصوصی از نامزدی آقای سید ستار هاشمی، با رای اعتماد قاطع به ایشان، به رشد و ارتقای بخش ارتباطات، فناوری اطلاعات، خدمات و صنایع مرتبط که امروزه بخش مهمی از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می‌دهد و کاملا با زندگی روزمره شهروندان در هم تنیده شده‌است، کمک شایانی کنند.

کد خبر: ۳۰۰٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha