۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
نسبت به تأمین منابع مالی توسط بانک‌ها تلاش می کنیم
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

نسبت به تأمین منابع مالی توسط بانک‌ها تلاش می کنیم

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با همه توان نسبت به تأمین منابع مالی توسط بانک‌ها نهایت تلاش خود را دارد و تنها هدفش رضایتمندی متقاضیان است.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر قزوینیان شامگاه سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان،گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله سختی رسیده‌ایم.

وی ابراز کرد: به نسبت سایر استان‌ها پیشرفت قابل توجهی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن داریم و در کشور پیشرو هستیم، ولی مشکلات بسیار زیادی داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه متقاضیان خسته شده‌اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود، گفت: متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه‌هایی که می‌توانند در کاهش مشکلات مؤثر باشند وارد کار شوند.

قزوینیان تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با همه توان نسبت به تأمین منابع مالی توسط بانک‌ها نهایت تلاش خود را دارد و تنها هدفش رضایتمندی متقاضیان و کاهش مشکلات آنهاست.

وی افزود: باید تدبیری در جلسه توسط اعضای شورای مسکن در استان اندیشیده شود تا مشکلات حل شود تا شاهد خانه‌دار شدن سریع متقاضیان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: متقاضیان خیلی به سختی آورده خود را تأمین می‌کنند و این موضوع قابل درک است و شبکه بانکی هم در تأمین منابع مالی پروژه‌ها دچار مشکل شده است.

قزوینیان گفت: پیمانکاران هم در حد توان خود در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن سرمایه‌گذاری کردند و شرایط سخت شده است و باید تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۳۰۰٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha