۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
هدف ۱۰ دلاری تان کوین دور از ذهن نیست!
تحلیل تکنیکال TON

هدف ۱۰ دلاری تان کوین دور از ذهن نیست!

توکن بومی اکوسیستم تان با ارزش بازار ۱۷ میلیارد دلاری، آماده صعود تا اهداف بالاتر است و با حفظ حمایت ۶.۵ دلار فعلا خبری از ریزش نخواهد بود.

هادی بهرامی؛ بازار: تان کوین با نماد اختصاری (TON) توکن بومی شبکه بلاک چین The Open Network میباشد که با هدف تسهیل امورات پرداخت (تراکنش ها) و استقلال مالی با حمایت بنیاد تلگرام به وجود آمده است. توکن بومی این پروژه با ارزش بازار ۱۷ میلیارد دلار و با قیمت ۶.۸ دلار در جایگاه هشتم فهرست کوین مارکت کپ (CMC) قرار دارد که مبلغ ۵۶۱ میلیون دلار نقدینگی را در اکوسیستم خود قفل کرده است.

قیمت رمزارز تان کوین با نماد TON در حال حاضر مقاومت داینامیک مینور خود را شکسته است و بر روی این سطح شکسته شده قرار دارد که با حفظ محدوده ۶ دلار و ۴۵ سنت میتواند تا اولین هدف ۸.۳ دلار به میزان ۲۲ درصد رشد داشته باشد. حمایت های معتبر قیمت این ارز دیجیتال محبوب به ترتیب ۵.۶ و ۴.۸ دلار میباشد؛ البته محدوده ۵.۶ دلار مناسب برای میان مدت و ۴.۸ دلار مناسب برای بازه بلند مدت است که با رسیدن قیمت به این حمایت ها میتوانند اقدام به خرید یا میانگین زدن کنند. عبور از مقاومت استاتیک ماژور ۸.۳ دلاری، ممکن است منجر به رشد بیشتر قیمت تا هدف ۱۰ دلار باشد و یک بازدهی ۴۸ درصدی را نصیب سرمایه گذاران کند.

هدف ۱۰ دلاری تان کوین دور از ذهن نیست!


کد خبر: ۳۰۰٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha