۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
۹۴۴ میلیارد تومان درآمد فروش البرز دارو
در ۴ ماهه نخست ۱۴۰۳ محقق شد؛

۹۴۴ میلیارد تومان درآمد فروش البرز دارو

شرکت البرز دارو طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ حدود مبلغ ۹۴۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت البرز دارو با نماد دالبر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۲۵۸ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده است. فروش شرکت البرز دارو در چهار ماهه نخست نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افت داشته است.

دالبر با سرمایه ثبت شده ۹۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ حدود مبلغ ۹۴۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است. عملکرد این شرکت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افت داشته است.

این نماد با پی بر ایی ۵ در سه ماهه نخست سال جاری به ازای هر سهم سودی ۱۴.۸ تومانی ساخته است. سال گذشته در سه ماهه نخست سال به ازای هر سهم ۳۲ تومان سود ساخته بود. بخشی از این کاهش سود در نتیجه افزایش سرمایه شرکت است که از ۶۵۰ میلیارد تومان به ۹۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

نماد دالبر همچنین در سه ماهه اخیر روی تابلو بازدهی منفی ۱۴ درصد داشته است. در شش ماهه بازدهی منفی این شرکت ۳۱ درصد و در یک ساله حدود ۲۲ درصد منفی ثبت شده است. موقعیت کنونی سهم از نظر تکنیکال در کف کانال بلندمدتی قرار دارد. اندیکاتور مک دی گارد صعودی دارد. هرچند ابرقرمز ایچی موکو همچنان پهن است و کیجونسن روی تنگنسن قرار دارد. این به معنای ادامه حرکت سهم در یک روند ساید است.

در حال حاضر وضعیت بازار سرمایه به سمت متعادل شدن پیش می رود. اما اینکه تاکنون نتوانسته روند صعودی خود را آغاز کند تحت تاثیر ریسک های سیاسی بوده است. از طرف دیگر گروه دارویی در یک سال اخیر با چالش تامین ارز و همچنین کمبود مواد اولیه مواجه شده است. این مساله روی حاشیه سود شرکت ها تاثیر منفی داشته تا جایی که برخی نمادهای سودآور وارد زیاد شدند.

کد خبر: ۳۰۰٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha