۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
۷۰ درصد از مصوبات سفرهای استاندار اصفهان تحقق یافت| احیای «زاینده رود» تا ۱۴۰۴
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

۷۰ درصد از مصوبات سفرهای استاندار اصفهان تحقق یافت| احیای «زاینده رود» تا ۱۴۰۴

اصفهان - مرتضوی؛‌استاندار اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد از مصوبات سفرهای شهرستانی اصفهان تحقق یافته است و در پی به سرانجام رساندن مابقی مصوبات نیز هستیم.

سیدرضا مرتضوی در حاشیه سفر به شهرستان نطنز برای افتتاح چندین پروژه مهم صنعتی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: آنچه در دولت سیزدهم موفقیت ها را رقم می زد، همیاری و همکاری نزدیک میان رئیس جمهور، وزیران و استانداران بود به نوعی که این ارتباط نزدیک موجب رفع مشکلات ماندگار که گاه امیدی به رفع آنها وجود نداشت، شده بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی سنت ماندگاری را باقی گذاشت تا از کوچکترین فرصت برای گشودن گره‌ از مشکلات مردم، غافل نشویم، تصریح کرد: ایشان گره از کار بسیاری از پروژه های بلاتکلیف مانده دوره های گذشته باز و بسیاری از صنایع را احیا و کارهای ناتمام را به سرانجام رساند.

استاندار اصفهان ادامه داد: دولت شهید رئیسی کاری کرد که ظرف چند ماه کشوری که جزو ضعیف ترین کشورها در مهار کرونا بود به الگویی برای سایر کشورها مبدل شد و حتی پروژه های تولید واکسن توسط کشور خودمان به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: رشد سه برابری واگذاری ماشین‌آلات به شهرداری‌ ها، واگذاری۶۵۰ دستگاه ماشین‌ آلات عمرانی، خدماتی و حمل و نقل عمومی به دهیاری‌ ها و شهرداری‌ ها، افزایش پنج برابری اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ های استان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در سه سال زمان فعالیت خود بود.

تخصیص بیش از ۶۰ هزار تن قیر یارانه‌ ای به شهرداری‌های اصفهان

استاندار اصفهان ادامه داد: ارتقای رتبه ۴۰ شهرداری استان، تخصیص بیش از ۶۰ هزار تن قیر یارانه‌ ای به شهرداری‌ ها، بهسازی و روکش آسفالت ۷۳۰ کیلومتر راه روستایی، واگذاری ۳۱۳ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری ها، دسترسی بیش از ۱۴ هزار خانواده روستایی به اینترنت پرسرعت، اعطای بیش از دو هزار فقره وام مقاوم‌سازی منازل روستایی و صدها مورد دیگر از خدمات بی وقفه را در دولت سیزدهم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ درصد از مصوبات سفرهای شهرستانی اصفهان تحقق یافته است، اظهار کرد: در طول سه سال گذشته، ارتباط مستمر با شهرستان‌های استان اصفهان وجود داشت و در قالب سفرهای استانی به همراه اعضای شورای اداری استان بسیاری از چالش های مردم در شهرستانهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه از شهید رئیسی آموختیم که تا لحظه آخر برای خدمت رسانی تلاش کنیم، گفت: باسفر به شهرستان نطنز شاهد افتتاح کارخانه تولید سرکه با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار تن و حجم سرمایه گذاری ۷۰۰میلیارد ریال، افتتاح باسکول ۶۰ تنی معادن اوره به عنوان تنها باسکول مستقل مربوط به معادن و بهره‌برداری از فاز دو گلخانه‌های عباس آباد بودیم.

وی گفت: همچنین مطابق درخواست شهردار بادرود برای تخصیص ۳۰۰ تن قیر برای عملیات بهسازی یکی از شریان‌ های این شهر، در کمتر از نیم روز با مساعدت وزیران مربوطه، این خواسته محقق شد.

احیای زاینده رود با ادامه اجرای ۳ پروژه مهم دولت رئیسی

مرتضوی همچنین به موضوع مهم انتقال آب از دریای عمان اشاره کرد و گفت: با اتمام پروژه‌ شهید رئیسی (از منطقه ماندگان) که تأمین کننده آب از جنوب استان است در بهار سال آینده، انتقال آب از دریای عمان در شهریور ۱۴۰۴ و همچنین فعالیت‌ های در حال انجام در کوهرنگ، حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب وارد استان خواهد شد که احیای زاینده‌ رود را رقم خواهد زد و در این مسیر باید دولت جدید با ادامه دادن درست این پروژه ها و رسانه ها و مردم با مطالبه از مسئولان، برای تحقق این خواسته بحق مردم نصف جهان تلاش کنند.

کد خبر: ۳۰۰٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha