۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
ریزش شاخص صنعت بیمه تا کجا خواهد بود؟
آخرین وضعیت گروه بیمه

ریزش شاخص صنعت بیمه تا کجا خواهد بود؟

شاخص گروه بیمه و بازنشسته طی یک هفته اخیر به میزان ۰.۱۵ درصد افزایش یافت و بنظر میرسد با پولبک زدن به حمایت از دست رفته تا محدوده ۸۲ هزار واحد ریزش بیشتری داشته باشد.

هادی بهرامی؛ بازار: همانند سایر صنایع، ورود شرکت های بیمه ای به بورس اوراق بهادار به گردش بیشتر نقدینگی و افزایش تقاضا در بازار کمک شایانی میکند؛ لذا توجه به تحرکات این صنعت و بررسی هفتگی آن حائز اهمیت میباشد. شاخص صنعت بیمه و بازنشستگی طی یک هفته اخیر با افزایش ۰.۱۵ درصدی از محدوده ۹۰ هزار و ۶۰۰ واحد به ۹۰ هزار و ۷۳۰ واحد رسیده که نشان میدهد مانند سایر شاخص ها وضعیت خنثی داشته است. در حال حاضر، شاخص حمایت استاتیک ماژور خود را در محدوده ۹۲ هزار واحد از دست داده است و بنظر میرسد قصد دارد با کمی رشد تا حمایت از دست رفته و پولبک به آن، ریزش را تا حمایت معتبر ۸۲ هزار واحد ادامه دهد.

سهام شرکت بیمه پاسارگاد با ارزش بازار ۴۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان، بیمه البرز با ارزش بازار ۱۰ هزار و ۴۰۵ میلیارد تومان، بیمه ملت با ارزش بازار ۹ هزار و ۹۳۶ میلیارد تومان و در نهایت، بیمه دی با ارزش بازار ۶ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان به عنوان بزرگ ترین شرکت های صنعت بیمه و بازنشستگی به ترتیب ۰.۳ درصد کاهش، ۱.۴، ۲ و ۰.۵ درصد افزایش را طی ۷ روز اخیر تجربه کردند.

کد خبر: ۳۰۰٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha