۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
۲۷ طرح از ۲۴۰۰ فرصت تولیدی حوزه کشاورزی گلستان اجرایی شده است
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان:

۲۷ طرح از ۲۴۰۰ فرصت تولیدی حوزه کشاورزی گلستان اجرایی شده است

گرگان- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان گفت: حدود دو هزار و ۴۰۰ طرح تولیدی استان با حداقل ظرفیت در گلستان شناسایی شده که از این تعداد ۲۷ طرح به بهره داری رسیده است. 

به گزارش بازار، علی ساوری ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه تور رسانه ای بهره برداری از طرح دامداری در اراضی ملی، اظهار کرد: در راستای سیاست کلان بخش کشاورزی و به منظور امنیت غذایی، تولید گوشت قرمز یکی از اولویت های اصلی کشور و استان است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان افزود: منابعی که به بخش کشاورزی تخصیص داده می شود از جمله منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه، از طریق کارگروه استانی با اولویت احیای طرح های راکد و نیمه تمام و صنعتی از جمله دامداری های صنعتی و تولید شیر اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه ۴۱۰ میلیارد تومان طرح بخش کشاورزی شناسایی و به کارگروه استانی ارسال شده افزود: سال گذشته حدود ۲۸۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ منابع تسهیلاتی داشتیم.

ساوری با بیان اینکه این تسهیلات در حال پرداخت است، خاطرنشان کرد: تسهیلات حوزه کشاورزی متناسب با بودجه تخصیصی به افراد ذی حق پرداخت خواهد شد و اولویت اول، طرح های تولیدی نیمه کاره از سنوات گذشته و طرح های فعال با حداقل ظرفیت است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان یادآور شد: در حال حاضر حدود دو هزار و ۴۰۰ طرح تولیدی استان شامل واحد نیمه کاره و واحدهای فعال با حداقل ظرفیت در گلستان شناسایی شده که از این تعداد توانستیم ۲۷ طرح تولیدی را به بهره داری برسانیم.

کد خبر: ۲۹۹٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha