۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
درخواست هوایی برای سفرهای اربعین ۱ میلیون نفر| ارز ایرلاین‌ها تامین شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

درخواست هوایی برای سفرهای اربعین ۱ میلیون نفر| ارز ایرلاین‌ها تامین شد

محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه درخواست هوایی برای سفرهای اربعین بیش از یک میلیون نفر است گفت: تامین ارز ایرلاین‌ها تا پایان امروز انجام می‌ شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: محمد محمدی‌بخش در مراسم نشست هماهنگی پروازهای اربعین با اشاره به اینکه به صورت موردی و محدود پروازهایی به مقصد نجف از فرودگاه مهرآباد را از طریق شرکت هواپیمایی آتا راه‌اندازی کرده‌ایم گفت: درخواست هوایی برای سفرهای اربعین بیش از یک میلیون نفر است، اما در این بازه زمانی ۵۰۰ هزار پرواز رفت و ۵۰۰ هزار پرواز برگشت در نظر گرفته شده است.

موردی و محدود پروازهایی به مقصد نجف از فرودگاه مهرآباد را از طریق شرکت هواپیمایی آتا راه‌اندازی شد

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد ظرفیت بلیت پروازهای اربعین واگذار شد و ۳۰ درصد مابقی نیز تا شنبه هفته آینده واگذار می‌شود ادامه داد: پروازهای اربعین از ۲۶ فرودگاه کشور انجام می شود که قصد داریم با اضافه کردن دو فرودگاه تعداد آن را به ۲۸ فرودگاه برسانیم. همچنین سرعت توزیع بلیت ها ظرف یکی - دو روز اخیر بیشتر خواهد شد.

محمدی بخش با بیان اینکه به تخلفات و شکایات رسیدگی خواهد شد، گفت: اگر هر سایت یا آژانس مسافرتی تخلف و اقدام به گرانفروشی بلیت اربعین کرد باید خلع ید شود و شرکت ها همکاری با آن نداشته باشند و در نهایت نیز جریمه خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مردم زمان سفر خود را هوشمندانه مدیریت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تامین ارز ایرلاین‌ها تا پایان امروز انجام می‌ شود یادآوری کرد: رایزنی‌ها انجام شده و مشکلی از لحاظ تامین ارز برای ایرلاین‌ها نداریم.

بلیت پروازهای اربعین برای بازه ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور در سایت موجود نیست و تکمیل ظرفیت شده است

محمدی بخش در پاسخ به این سوال که بلیت پروازهای اربعین برای بازه ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور در سایت موجود نیست و تکمیل ظرفیت شده است و مسافران از کجا باید بلیت ها را تهیه کنند، گفت: میزان عرضه و تقاضا برابر نیست. از هر چهار نفر یک نفر می تواند بلیت خریداری کند و ظرفیت محدود است. اما با توجه به این شرایط عرضه در سایت ها همچنان انجام می شود.

وی در پایان گفت: از ۲۴مرداد تا ۹شهریورماه قیمت بلیت پروازهای نجف از تهران ۱۰ میلیون تومان و از استان های شرقی ۱۲ میلیون تومان است.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha