۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
رونق بازار تعمیرات وسایل سرمایشی
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مطرح کرد؛

رونق بازار تعمیرات وسایل سرمایشی

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه مانند سال‌های گذشته مردم همچنان بیشتر به دنبال تعمیر وسایل سرمایشی خود هستند، نه خرید آن، توضیحاتی درباره قیمت کولر گازی و آبی ارائه داد.

به گزارش بازار، اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در پاسخ به اینکه آیا با افزایش دمای هوا در سال جاری تقاضا برای کولر گازی بیشتر شده؟ گفت: با توجه به قیمت بالای کولر گازی، تقاضا برای این محصول افزایش نیافته و مانند سال‌های گذشته مردم همچنان بیشتر به دنبال تعمیر کالای خود هستند.

به گفته وی در حال حاضر حداقل قیمت کولر گازی ۲۰ میلیون تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه حداقل قیمت کولر آبی هم ۱۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: با توجه به قیمت وسایل سرمایشی، تقاضای بازار در این فصل تغییر چندانی نداشته و همچنان رکود بر بازار حاکم است.

پازوکی در ادامه با بیان اینکه فروش قسطی لوازم خانگی در فروشگاه‌های بزرگ هم علی رغم انتقادات اصناف همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: کسی هم جلوی تبلیغات ناجوانمردانه این واحدها در صدا و سیما را نمی‌گیرد. بر اساس قانون سازمان حمایت هیچ واحدی حق ندارد تبلیغات کاذب و عوام فریبانه برای فروش کالا داشته باشد. اما در حال حاضر شاهد پخش چنین تبلیغاتی در صدا و سیما هستیم.

گفتنی است بررسی قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی نشان می‌دهد حداکثر قیمت کولر گازی به بیش از ۶۰ میلیون تومان و حداکثر قیمت کولر آبی به بیش از ۳۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha