۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
برگزاری همایش های برند بدون تاییدیه تخلف است| همکاری سازمان های دولت با تندیس فروشان تاسف بار است
رئیس سازمان مدیریت صنعتی در گفتگو با بازار::

برگزاری همایش های برند بدون تاییدیه تخلف است| همکاری سازمان های دولت با تندیس فروشان تاسف بار است

لطفی تصریح کرد: در شرایط کنونی تاییدیه همایش های برند از نظر مدل ها، فرایندها و حتی تعرفه بررسی می شوند و در صورتی که رویدادی بدون تاییدیه مدیریت صنعتی برگزار شود تخلف محسوب می شود.

بازار؛ گروه صنعت: مسعود لطفی رئیس سازمان مدیریت صنعتی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره باب شدن تندیس فروشی در همایش ها گفت: این واقعیت جامعه امروز ماست و تندیس فروشی به کسب و کاری سیاه در اقتصاد کشور تبدیل شده است. در شرایط کنونی بنگاه هایی که ظرفیت ندارند یا از ظرفیت های خود مطلع نیستند وارد فضاهای تندیس فروشی می شوند که برخی برای سود خود درست کرده اند. این مساله آدرس غلطی به ذی نفع ما یعنی مردم می دهد.

لطفی افزود: مصرف کننده ای که خدمت دریافت می کند بر مبنابی همین تندیس فروشی آسیب می بینند. زیرا این تندیس و گواهینامه ها کارکرد برندسازی و تبلیغ دارد. از این رو سازمان مودیریت صنعتی ماموریت خود می داند با توسعه رتبه بندی ها با نتایج کیفی این مسیر را طی کند. به همین دلیل در بیست و هفتیم دوره ۱۰۰ شرکت برتر از داده های حسابرسی شده موسسات استفاده می کنیم.

او تاکید کرد: جایزه ملی تعالی نیز توسط سازمان مدیریت صنعتی در دو دهه برگزار شده است. به دلیل اینکه بر مبنای شاخص های استاندارد انجام می شود کمک می کند تا شرکت ها در مسیر رشد حرکت کنند. همچنین جایزه ملی انرژی و جایزه ملی بهره وری مصرف برق را داریم. قصد داریم امسال دو رتبه بندی را طراحی کنیم تا به ماموریت خود جامه عمل بپوشانیم.

رئیس سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: این سازمان با سابقه ۶ دهه به دنبال کمک به سازمان ها و شرکت های کشور در راستای مدیریت سازمانی است. در سال های گذشته موضوع برند طبق قوانین و مقررات باید کمیسیون برند تشکیل می شد و کلیه رویدادهای برند باید با تاییدیه سازمان استاندارد برگزار شود. اما در شرایط کنونی نزدیک به هزار رویدارد برند برگزار می شود. برخی از آنها کیفیت دارند اما برخی نیز در فضای تندیس فروشی قرار دارند.

لطفی تصریح کرد: در شرایط کنونی روی تاییدیه ها از نظر مدل ها فرایندها و حتی تعرفه رویدادها را بررسی می کنیم. در صورت برگزاری رویداد برند بدون تاییدیه سازمان مدیریت صنعتی تخلف محسوب می شود. در شرایط کنونی متاسفانه برخی سازمان های دولتی فضا در اختیار این همایش ها قرار می دهند. در صورتی که این رویدادها از نظر کیفی مورد تایید نیستند. از این به بعد نباید بدون مجوز برگزار کنند.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha