۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
چطور بدون هزینه، سایت فروشگاهی داشته باشم؟!

چطور بدون هزینه، سایت فروشگاهی داشته باشم؟!

آخرین آمارها نشان می‌دهند که در سال‌های اخیر تعداد آنلاین ‌شاپ‌ها در ایران به چیزی حدود ۷۸۰ هزار مورد رسیده است.

به گزارش بازار، آخرین آمارها نشان می‌دهند که در سال‌های اخیر تعداد آنلاین ‌شاپ‌ها در ایران به چیزی حدود ۷۸۰ هزار مورد رسیده است. از این میان ۶۵۳ هزار مورد در اینستاگرام و مابقی در شبکه‌های دیگر از جمله تلگرام، ایتا، روبیکا و غیره فعالیت می‌کنند.

 کسب‌وکارهای آنلاین در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که لباس و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و غذا و آشپزی به ترتیب پرطرفدارترین و فعال‌ترین صفحه‌ها بوده و هستند اما این کسب‌کارها برای فروش در شبکه‌های اجتماعی با محدودیت‌های بسیاری روبه‌رو می‌شوند.

محدودیت‌های فروشگاه‌های آنلاین در شبکه‌های اجتماعی

یکی از مشکلات در خرید از آنلاین‌ شاپ‌ها این است که امکان مشاهده همه محصولات در کنار هم ممکن نیست یا به اصطلاح نبود یک ویترین جذاب مشکل‌ساز است. این موضوع باعث می‌شود خریداران در اینستاگرام، برای دیدن محصولات مجبور باشند مدتی طولانی در پست‌ها و استوری‌ها بگردند و همین می‌تواند باعث منصرف شدن فرد از خرید شود. همچنین نبود سیستم جستجوی مناسب باعث می‌شود خریدار نتواند محصولات را از نظر قیمت و ویژگی‌ها باهم مقایسه کند.


از دیگر چالش‌های فروشگاه‌های آنلاین که فروشنده را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد عبارتند از:

  • نحوه ارتباط با مشتری

  • تاخیر در پاسخگویی به دایرکت

  • مشکل در اطلاع‌رسانی محصول جدید

  • نبود امنیت پرداخت

  • عدم اعتماد در خرید

این مشکلات نشان‌دهنده نیاز فروشندگان به یک پلتفرم مستقل برای فروش است که فروشنده بتواند تجربه کاربری بهتری برای خریداران خود ارائه دهد. جایی که بتوان محصولات و سفارشات را نیز بهتر مدیریت کرد.

ساخت سایت فروشگاهی رایگان با ویترو (Witro) در ۱۰ دقیقه!


 

چطور بدون هزینه، سایت فروشگاهی داشته باشم؟!

یکی از بهترین راهکارها که احتمالا به آن فکر هم کرده باشید، ساخت یک وبسایت اختصاصی برای فروشگاه آنلاین است. اما هزینه‌های بالای طراحی و پشتیبانی وبسایت‌ که به طور میانگین برای وب‌سایت وردپرسی از ۱۰ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان متغیر است، برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک با درآمد متوسط قابل توجیه و به صرفه نیست. پس راهکار چیست؟

فروشگاه‌ساز آنلاین ویترو (Witro) ، یک راهکار اقتصادی برای کسب‌وکارهای اینستاگرامی

فروشگاه‌سازهای آنلاین، با فراهم کردن ابزارهایی برای ساخت و مدیریت وبسایت‌های فروشگاهی با هزینه‌های کمتر، به فروش شما کمک بسیاری می‌کنند. سایت فروشگاهی این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد تا به راحتی وارد دنیای آنلاین شوند و به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند.

یکی از جدیدترین این ابزارها، ویترو (Witro) است که به تازگی معرفی شده و امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ویترو (Witro) با ارائه ویژگی‌هایی نظیر کاربری آسان، زیبایی در طراحی ، ابزارهای بهینه‌سازی و قابلیت‌های سفارشی‌سازی، آماده کمک به کسب‌وکار شماست. شما می‌توانید به سادگی و با هزینه‌ای معقول، آنلاین شاپ خود را راه‌اندازی کنید.

ویترو فروشگاه ساز اینترنتی رایگان


ویترو (Witro) به منظور حمایت از کسب‌وکارهای شبکه‌های اجتماعی در بهار ۱۴۰۳ راه‌اندازی شده است. این فروشگاه‌ساز آنلاین با هدف حل چالش‌های سایت فروشگاهی، از جمله کمبود تخصص، مشکلات فنی و هزینه‌های بالای سایت، به کسب‌وکارها کمک می‌کند.

ماموریت اصلی ویترو (Witro)، توانمندسازی صاحبان کسب‌وکار اینترنتی و تسهیل فرآیند فروش و برقراری ارتباط حرفه‌ای بین فروشندگان و خریداران با کمترین دخالت است. امکاناتی که ویترو به عنوان یک فروشگاه‌ساز آنلاین برای ساده‌تر شدن کار فروشندگان ارائه می‌دهد، عبارت است از:

  • استفاده رایگان برای ۳ ماه اول: کاربران جدید ویترو که تا پایان شهریور ۱۴۰۳ به این پلتفرم بپیوندند، می‌توانند از امکانات کامل ویترو به مدت سه ماه بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای استفاده کنند.

  • افزودن محصولات به صورت خودکار از سوشال مدیا (شبکه اجتماعی): ویترو به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را به روش‌های مختلف، از جمله دستی و اتصال به صفحه اینستاگرام وارد کنید.

بازخوانی پست‌های اینستاگرام باعث می‌شود تا دیگر برای افزودن محصولات نیاز به وارد کردن یک‌یک آن‌ها به صورت دستی نباشید و با استفاده از پیج اینستاگرام به فروشگاه خود محصول اضافه کنید.

  • طبقه‌بندی و دسته‌بندی محصولات: قابلیت طبقه‌بندی و دسته‌بندی محصولات برای سازماندهی بهتر و سهولت در جستجو، یکی دیگر از کاربردی‌ترین ویژگی‌های ویترو است.

  • درگاه پرداخت: به محض ساخت سایت در ویترو درگاه پرداخت فعال می‌گردد.

ویترو با ارائه این امکانات، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرآیندهای فروش خود را بهبود بخشند و به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

برای ارتباط بیشتر با تیم پشتیبانی ویترو با شماره ۰۹۱۰۳۳۰۴۶۰۲ تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۹۹٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha