۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
تحلیل امروز نات کوین؛ سرنوشت NOT چه خواهد شد؟

تحلیل امروز نات کوین؛ سرنوشت NOT چه خواهد شد؟

تحلیل نات کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در محدوده سرنوشت‌سازی قرار دارد. به عبارت دیگر NOT تنها با عبور از یک مقاومت مهم، می‌تواند به حرکت صعودی‌اش ادامه دهد.

به گزارش بازار،‌ فروشندگان نات کوین سعی کردند این ارز دیجیتال را ۵ آگوست (۱۵ مرداد) به زیر حمایت مهم ۰.۰۰۹ دلار برسانند و موقعیت آن را در همین محدوده حفظ کنند. با این حال خریداران نات کوین موفق شدند موضع خود را حفظ کنند.

نمودار ۴ ساعته نات کوین

نمودار ۴ ساعته نات کوین

تحلیل نات کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در ۶ آگوست (۱۶ مرداد) به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۰۱۲ دلار) رسید. با این حال NOT هنگام عبور از این مقاومت مهم به مشکل خورد. با این حال هنوز فاصله نات کوینبا با این مقاومت خیلی زیاد نشده‌ است.

اگر NOT خود را به بالای میانگین‌های متحرک برساند، نشان می‌دهد که فشار فروش آن کاهش یافته‌ است. در این صورت احتمال رشد نات کوین تا محدوده ۰.۰۱۸ دلار وجود دارد.

از سوی دیگر اگر قیمت نات کوین از سطوح فعلی کاهش یافته و به زیر ۰.۰۰۹ دلار برسد، روند آن نزولی می‌شود. تحلیل نات کوین نشان می‌دهد که قیمت NOT ممکن است در این صورت به محدوده ۰.۰۰۵ دلار برسد.

تحلیل نات کوین

نمودار روزانه و تحلیل نات کوین

کاهش شیب میانگین‌های متحرک و موقعیت شاخص RSI در نمودار روزانه نشان می‌دهد فشار فروش نات کوین بیشتر از فشار خرید آن است. در نتیجه احتمال اینکه نات کوین دوباره به حمایت ۰.۰۱۰ دلار برسد، وجود دارد.

با وجود این اگر NOT به بالای مقاومت ۰.۰۱۳ دلار برسد و موقعیتش را در این محدوده حفظ کند، فشار خرید آن افزایش می‌یابد. در این صورت احتمال رشد نات کوین تا سطح ۰.۱۵ دلار وجود دارد. البته سقوط NOT تا پایین محدوده ۰.۰۱۰ دلار نشان می‌دهد فشار فروش آن به شدت رشد کرده است.

کد خبر: ۲۹۹٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha