۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
جنگ زرگری علیه کابینه پیشنهادی پزشکیان

جنگ زرگری علیه کابینه پیشنهادی پزشکیان

روزنامه کیهان استعفای محمد جواد ظریف را جنگ زرگری اصلاح طلبان برای سهم خواهی بیشتر دانست.

به گزارش بازار، روزنامه کیهان در یادداشتی به تحلیل استعفای محمد جواد ظریف پس از معرفی کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان به مجلس پرداخت و نوشت:

معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس، جنگ قدرت و سهم‌خواهی را در اردوگاه اصلاحات ـ اعتدال شدت داد.

روز گذشته، به دنبال ارسال لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس از سوی رئیس‌جمهور، مدعیان اصلاح‌طلبی جنگ روانی گسترده‌ای را برای اصولگرا نمایاندن وزیران پیشنهاد شده کلید زدند.

یکی از اهداف آنها فرار از مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در زنگ حساب است.

چنان‌که قبلا خود را تضمین روحانی اعلام کردند و دولت وی را رحم اجاره‌ای خواندند اما بعد از تصاحب قدرت و تحمیل فجایع تاریخی و سوءمدیریت عمدی، گفتند دولت روحانی، دولت ما نبود و ربطی به ما نداشت.

این بار هم مدعیان اصلاحات خیال شوم جای خالی دادن از مسئولیت عملکرد خود را دارند.پیش از این هم غنیمت‌طلبی از پزشکیان به حدی رسیده بود که مدعیان اصلاحات ـ اعتدال به جان یکدیگر افتاده بودند و به اذعان یکی از آن مدعیان، شعار «برای ایران» قبل از انتخابات به «برای وزارت» تبدیل شده است.

گزارش‌ها حاکی است، حساب‌های کاربری که در توئیتر از آذری جهرمی و ظریف حمایت می‌کردند، به دلیل عدم رضایت از ترکیب پیشنهادی وزرا، خبر از استعفای ظریف داده‌اند تا پزشکیان را تحت فشار قرار دهند.

جاه‌طلبان مدعی اصلاحات دولت را نردبانی برای ادامه اجرای اهداف شوم خود در دولت روحانی می‌بینند و ازسهم‌خواهی دست نکشیده‌اند. رئیس‌جمهور و مجلس نباید به آنها اعتماد کنند.

کد خبر: ۲۹۹٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha