۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
پهنای باند اینترنت مخابرات در روستاهای شهرستان بیجار ۲۰۰ درصد افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت مخابرات در روستاهای شهرستان بیجار ۲۰۰ درصد افزایش یافت

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات روستایی شهرستان بیجار با هدف بهبود کیفیت و عملکرد سرویس های مبتنی بر دیتا ۲۰۰ درصد ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت، اظهار داشت: توسعه و تقویت پهنای باند اینترنت مخابرات، شرایط دسترسی سریعتر مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی، کاهش ترافیک، بهبود کیفیت و افزایش سرعت در انتقال داده ها را فراهم می سازد.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در روستاهای خورخوره، سیدان، زاغه فولاد و شرکت راه آهن اسفنجی از توابع شهرستان بیجار با انجام پروژه های زیرساختی و توسعه ایی از ۳۵ مگ به ۱۰۰ مگ معادل ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

حکمت بیان کرد: با اجرا و تحقق پروژه‌های مخابراتی در حوزه انتقال، زیرساخت های لازم برای ارتقای کسب و کارهای آنلاین و بومی، آموزش، بهداشت و فعالیت های فرهنگی در نقاط روستایی فراهم خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های دیتا در نقاط روستایی می‌تواند از پدیده اجتماعی مهاجرت به شهرها جلوگیری کند، عنوان کرد: مخابرات منطقه کردستان در کنار وظایف اصلی خود به برنامه مسولیت ‌های اجتماعی در این حوزه توجه و نگاه ویژه ایی دارد که برای تحقق این مهم گام های بلندی برداشته است.

وی با اشاره به نیاز روز افزون مردم به سرویس های مبتنی بر دیتا در سطح کشور از جمله استان کردستان، اعلام کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم در حال حاضر۴۹ روستا در شهرستان بیجار تحت پوشش اینترنت پرسرعت مخابرات هستند و یکی از برنامه های اصلی ما توسعه این بخش به عنوان یک ضرورت اصلی است.

کد خبر: ۲۹۹٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha