۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
اجرای ۱۵ طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد؛

اجرای ۱۵ طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۵ طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان خدابنده در حال انجام است.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی محمد نادرخانی اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای آقجه قیا در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال یکی از این طرح هاست که در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح شامل اجرای عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه توزیع آب به طول ۱۶۰۰ متر است که با مشارکت اهالی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق نیز از دیگر بخش‌های این طرح آبرسانی است که مجوز مربوطه اخذ و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.

به گفته نادرخانی با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر ۲۴۰۰ نفر از خدمات تأمین آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح، روستای دوتپه علیا نیز با جمعیتی افزون بر ۴۰۰ نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار و تنش آبی این روستا رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: افزون بر روستای آقجه قیا، طرح‌های آبرسانی در روستاهای زرند، مجتمع کوثر و شهرهای نوربهار و سهرورد نیز به طور همزمان در حال اجراست.

نادرخانی یادآور شد: حفر و تجهیز ۱۰ حلقه چاه دستی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای تأمین آب شرب بیش از ۵ هزار نفر جمعیت روستایی در شهرستان خدابنده نیز از دیگر طرح‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این شهرستان است.

کد خبر: ۲۹۹٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha