۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
شرایط فروش سایپادیزل با تسهیلات اعلام شد

شرایط فروش سایپادیزل با تسهیلات اعلام شد

در شرایط فروش سایپادیزل برای مرداد ۱۴۰۳، کشنده آرتا KX۵۲۰ و کامیونت فوتون M۴ در قالب دو تیپ حضور دارند.

به گزارش بازار، سایپادیزل برای مرداد ۱۴۰۳، شرایط فروش یک مدل کشنده و دو مدل کامیونت را اعلام کرد. در شرایط فروش سایپادیزل برای مرداد ۱۴۰۳، کشنده آرتا KX۵۲۰ و کامیونت فوتون M۴ در قالب دو تیپ حضور دارند. این شرایط با تسهیلات بانک سینا همراه است که مشتریان می‌توانند از آن بهره ببرند.

مبلغ تسهیلات بانک سینا برای کشنده آرتا KX۵۲۰ حدود ۲.۶ میلیارد تومان است. این تسهیلات با موعد بازپرداخت ۲۴ ماهه به متقاضیان واگذار می‌شوند. مبلغ اقساط ماهانه نیز حدود ۱۳۵ میلیون تومان است.

مبلغ تسهیلات بانک سینا برای کامیونت فوتون M۴ حدود ۶۹۰ میلیون تومان است. این تسهیلات در قالب اقساط ۱۲ ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد. مبلغ اقساط این تسهیلات با توجه به نوع کامیونت انتخابی، ۶۴ یا ۶۵ میلیون تومان است.

شرایط فروش سایپادیزل، مرداد ۱۴۰۳:

بخشنامه فروش کشنده آرتا KX۵۲۰

شرایط فروش سایپادیزل با تسهیلات اعلام شد

بخشنامه فروش کامیونت فوتون M۴ :

شرایط فروش سایپادیزل با تسهیلات اعلام شد

کشنده آرتا از پیشرانه مشترک با مدل قبلی یعنی دانگ‌فنگ KX۴۸۰‌ استفاده می‌کند اما قدرت آن در مدل جدید به ۵۲۰ اسب‌بخار افزایش یافته است. این پیشرانه از نوع شش سیلندر خطی ۱۳ لیتری است که حداکثر ۵۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۶۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک ZF‌ با ۱۲+۲ دنده، وظیفه انتقال قدرت را در کشنده آرتا بر عهده دارد. این گیربکس در مدل قبلی یعنی دانگ فنگ KX۴۸۰‌ نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گیربکس یاد شده فاقد اینتاردر است و در مدل آرتا نیز اینتاردر به آن اضافه نشده است.

ترمزهای آرتا در چرخ‌های جلو و عقب از نوع دیسکی هستند. سیستم تعلیق کابین خودرو نیز براساس چهار بالن تنظیم شده است که عملکرد بهتری نسبت به سیستم‌های تعلیق دوبالنه دارد. سیستم تعلیق عقب نیز از نوع فنر تخت پارابولیک با کمک فنر است.

در کشنده آرتا ۵۲۰ سایپادیزل، امکانات ایمنی مدرن همچون رادار خط‌خوان، سیستم جلوگیری برخورد از جلو و ترمز اضطراری هوشمند نصب شده‌اند. سیستم ترمز ضدقفل و سیستم ضدلغزش نیز در این کشنده وجود دارد.

کد خبر: ۲۹۹٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha