۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
«سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید شد
با حکم رئیس جمهور؛

«سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید شد

رییس جمهور با صدور حکمی سعید اوحدی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور طی حکمی سعید اوحدی رئیس سابق سازمان حج و زیارت را به‌سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «سعید اوحدی» به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.
مهندس سعید اوحدی، متولد ۱۳۳۵ و مهندس عمران است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دوازدهم، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس سازمان حج و زیارت، رئیس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و معاون و نماینده تام الاختیار نماینده ولی فقیه در امور آزادگان از جمله سوابق اجرایی اوحدی است.
متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است؛

جناب آقای سعید اوحدی

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیق آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: ۲۹۹٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha