۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
زهرا بهروزآذر معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده شد
با حکم پزشکیان؛

زهرا بهروزآذر معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده شد

رئیس‌جمهور با صدور حکمی زهرا بهروز آذر را «با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی» به سمت «معاون امور زنان و خانواده» منصوب کرد.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «زهرا بهروز آذر» به عنوان معاون امور زنان و خانواده، تصریح کرده است: ، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

مدیرکلی امور بانوان شهرداری تهران در دوره قبل، تجربه کار در نهادهای مدنی حوزه زنان و پژوهش در حوزه کارآفرینی اجتماعی از جمله سوابق اجرایی و علمی دکتر زهرا بهروز آذر است.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم زهرا بهروز آذر

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم سرکارعالی را به سمت «معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیق سرکارعالی را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

کد خبر: ۲۹۹٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha