۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
سرمایه گذاری در کرج و مناطق اطراف

سرمایه گذاری در کرج و مناطق اطراف

امروزه به دلیل رفت و آمد بسیاری زیاد در شهر کرج و همچنین مهاجرت ساکنین تهران به اینجا باعث شده است که قیمت ملک تا حد زیادی بالا برود.

به گزارش بازار، امروزه به دلیل رفت و آمد بسیاری زیاد در شهر کرج و همچنین مهاجرت ساکنین تهران به اینجا باعث شده است که قیمت ملک تا حد زیادی بالا برود.البته این بالا رفتن ملک می تواند یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری باشد و شما در ابتدا باید تحقیق که با بودجه ای که دارید می توانید در چه مناطقی ملک بگیرید.توجه داشته باشید که قیمت زمین و آپارتمان در کرج به نسبت تهران کمتر بوده و یک سری پروژه های پیش فروش هم هستند که سود بیشتری دارند.

ما در این مقاله می خواهیم بهترین فرصت های سرمایه گذاری در ملک کرج را بررسی کنیم و ببینیم که برای رسیدن به سود مناسب باید چه کاری انجام دهیم.تمامی این اطلاعات بر اساس داده های امروزی بوده و قیمت ها ممکن است در چند ماهه آینده بیشتر شده باشند.

سرمایه گذاری در مناطق اطراف کرج

شاید در ابتدا تصور کنید که شهرها و روستاهای اطراف کرج مانند سهیلیه,چهارباغ و تهراندشت برای سرمایه گذاری مناسب نیستند یا هزینه زیادی دارند.اما بهتر است بدانید که امروزه می توانید با بودجه ۲ الی ۳ میلیارد تومان یک ویلا یا زمین مناسب بگیرید.البته باید به این مورد توجه داشته باشید که سهیلیه و چهارباغ خود مناطق زیادی دارند که در مقاله ای جدا در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

خرید ملک در سهیلیه

اگر به دنبال خرید ویلا یا زمین در سهیلیه هستید بهتر است بدانید که امروزه این روستا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شهر کرج محسوب می شود.از طرفی اگر بتوانید یک ویلای استخردار بسازید یا بخرید,به راحتی می توانید درامدهای میلیونی داشته باشید و علاوه بر آن قیمت ملک شما حفظ می شود.یکی از بزرگ ترین مزیت های سهیلیه این است که در فاصله بسیار کمی از شهرهای تهران و کرج قرار دارد و در اواسط و آخر هفته ها هزاران نفر به اینجا می آیند.همین باعث می شود که شما درامد بیشتری داشته باشید و قیمت ملک روز به روز زیاد می شود.

اگر هم به دنبال کسب درامد از طریق اجاره ویلا هستید که باید بگوییم درامد اجاره یک ویلای ۳ الی ۴ میلیارد تومانی در ماه بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان می باشد.از طرفی همزمان با این درامد ارزش ملک شما افزایش پیدا می کند و هر زمان که خواستید به فروش می رسد.اگر هم به دنبال یک مشاور مناسب برای پیدا کردن ملک هستید می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید ملک در چهارباغ

یکی دیگر از مناطق اطراف کرج برای خرید ملک که امروزه سرمایه گذاران زیاد را به خود جذب کرده چهارباغ کرج است.این بخش از استان البرز به دلیل داشتن پوشش گیاهی غنی و دسترسی راحت در کنار امکانات زیاد می تواند یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری با مبلغ اندک باشد.شما می توانید با بودجه ۱ الی ۲ میلیارد تومان یک زمین خوشقواره و بزرگ تهیه کنید و به مرور در آن ویلا بسازید.البته ویلاهای چهارباغ به نسبت سهیلیه قیمت کمتری دارند و با این حال این دو از نظر کیفیت زندگی و آب و هوا در یک وضعیت هستند.

یکی از مزیت های اصلی چهارباغ این است که به هیچ عنوان کمبود آب ندارد و شما به تمام امکانات مورد نیاز از جمله آب,برق و گاز دسترسی دارید.همین باعث می شود که سرعت و هزینه ویلاسازی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.برای خرید ویلا در چهارباغ می توانید از بودجه ۳ میلیارد تومان شروع کنید.همانطور که گفته شد چهارباغ مناطق زیادی در خود دارد و شما می توانید با بودجه بسیار کمتر هم یک زمین سند و جوازدار برای خود تهیه کنید و تنها باید کمی زمان برای گشتن بگذارید.

سرمایه گذاری در کرج

سرمایه گذاری در کرج و مناطق اطراف

اکنون با مناطق رو به رشد اطراف کرج مانند سهیلیه و چهارباغ آشنا شده اید نوبت به بررسی مناطق داخلی کرج است.شاید بدانید که کرج امروزه به دلیل افزایش جمعیت رشد زیادی در ساخت ملک داشته و تقریبا تمام مناطق شامل این مورد می شوند.ما سعی داریم تا مناطق مناسب را از قیمت بالا به پایین و همچنین رشد آنها معرفی کنیم و شما دوستان عزیز می توانید باتوجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنید.اگر سوالی داشتید می توانید همین حالا با شماره ۰۲۶۳۵۸۸۸ تماس بگیرید!

مهرشهر

اگر به دنبال یک منطقه آرام و تمیز هستید که رفت و آمد زیادی نداشته باشد پیشنهاد ما مهرشهر کرج می باشد.البت هباید به این مورد هم توجه داشته باشید مهرشهر خیابان های زیادی دارید که خیابان های ۱۰۱,۱۰۲ و ۱۰۳ جزو گران ترین ها هستند.البته این خیابان ها سری ۳۰۰ هم ادامه دارند و هر چقدر عدد بزرگ تر شود در نتیجه قیمت هم کمتر می شود.یکی از بزرگ ترین مزیت های مهرشهر این است که پارک ها و ساختمان های لوکس بسیار زیادی در خود دارد که این خود باعث افزایش کیفیت زندگی می شود.

مورد دیگر هم اینکه کیفیت ساخت ویلا و آپارتمان های مهرشهر به هیچ عنوان قابل مقایسه با مناطق باغستان و حصارک نیست.برای خرید ملک یا زمین در مهرشهر باتوجه به منطقه می بایست بین ۵ الی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه داشت.برخی از ویلاهای مهرشهر به حدی بزرگ هستند که می توانید در آنها آپارتمان ۵ طبقه بسازید.

عظیمیه

یکی از مناطق مسکونی و تجاری که امروزه پیشرفت زیادی داشته است عظیمیه می باشد. قیمت اپارتمان در عظیمیه به نسبت مهرشهر کمتر می باشد و با این حال شما می توانید ساختمان های بسیار لوکسی در آن پیدا کنید.عظیمیه امروزه بیشتر به عنوان یک منطقه تجاری شناخته می شود و دلیلش هم این است که فروشگاه های زیادی در بلوارهایش وجود دارد. از اصلی ترین میدان های عظیمیه می توانیم به طالقانی,مهران و اسبی اشاره کنیم که به هم متصل هستند.

در عظیمیه کرج برج ها و مناطق تجاری لوکس و گران قیمتی ساخته شده اند که باعث شب زنده دار بودن و البته افزایش قیمت منطقه شده است.اگر بودجه خوبی برای سرمایه گذاری دارید و می خواهید در یک محله مرفه زندگی کنید,عظیمیه می تواند انتخاب خوبی باشد.

گوهردشت

گوهردشت امروزه معروف ترین محله شهر کرج است و از دیگر شهرهای ایران برای دیدنش می آیند.شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوهردشت به دلیل فضای بسیار زنده و البته فروشگاه های زیاد معروف شده است و شما می توانید برای تفریح با دوستان خود به اینجا بیایید.از جمله مهمترین تفریح های گوهردشت مراکز خرید و کافه هایش می باشد. مورد دیگر هم اینکه خود گوهردشت دارای یک خیابان بلند به نام خیابان اصلی گوهردشت می باشد که کلا ۴ فلکه دارد. هر چقدر از فلکه اول بالاتر بروید قیمت ملک کاهش پیدا می کند.

در گوهردشت خیابان های زیادی وجود دارند که در ۲ طرف خیابان اصلی هستند و این کوچه ها بیشتر ساختمان های مسکونی دارند.به هر حال گوهردشت برای سرمایه گذاری در ملک مسکونی و تجاری عالی است.مورد دیگر در رابطه با گوهردشت این است که دسترسی بسیار خوبی به سایر محله های کرج دارد.

باغستان

سرمایه گذاری در کرج و مناطق اطراف

بسیاری از دوستان تا به حال نام محله باغستان کرج را نشنیده بودند. اما بهتر است بدانید که باغستان در حال حاظر بسیار شلوغ شده است و قیمت در اینجا افزایش چشمگیری داشته.همین باعث شده است که سازنده های بسیار زیادی از این فرصت استفاده کرده و شروع به ساخت و ساز در خیابان های خوب باغستان کنند.خرید ملک در باغستان در حال حاظر یکی از بهترین سرمایه گذاری ها می باشد و شما می توانید با بودجه کمتری هم این کار را کنید. در حال حاظری که داریم این مقاله را می نویسیم,قیمت آپارتمان در باغستان از حدود متری ۴۰ میلیون تومان شروع می شود.

کد خبر: ۲۹۸٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha