۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
نمایشگاه گردشگری منطقه آزاد اروند در تقویم وزارت میراث ثبت شد
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

نمایشگاه گردشگری منطقه آزاد اروند در تقویم وزارت میراث ثبت شد

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نمایشگاه گردشگری این منطقه در تقویم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ثبت شد.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند از سال گذشته تاکنون تلاش کرد تا با استفاده از رویدادهای نمایشگاهی، ظرفیت های گردشگری این منطقه را معرفی کند.

وی افزود: بر اساس مطالعات و بررسی هایی که در زمینه چگونگی رشد صنعت توریسم اروند صورت گرفت، مشخص شد که این منطقه نیاز به میزبانی یک رویداد ملی گردشگری دارد.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیگیری شد تا رویداد نمایشگاه گردشگری کشوری به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار شود که ضمن توسعه اقتصادی برای شهرهای آبادان و خرمشهر سبب ارتقای شاخص های گردشگری اروند نیز شود.

بابامرادی عنوان کرد: با موافقت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمایشگاه گردشگری منطقه آزاد اروند در تقویم این وزارت برای نیمه دوم آذر ماه ثبت شد.

بابامرادی تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد اروند سیاستگذاری را بر عهده می گیرد ولی معتقدیم برای اجرای این برنامه بزرگ ملی باید فعالان گردشگری این منطقه مشارکت کنند.

کد خبر: ۲۹۸٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha