۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
تامین آب پایدار مرز مهران به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه برای اربعین
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد؛

تامین آب پایدار مرز مهران به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه برای اربعین

ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از تامین آب پایدار مرز مهران به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه برای اربعین حسینی خبر داد و گفت: مشکلی برای تامین آب شرب زوار وجود ندارد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:تدابیر و اقدامات لازم جهت تامین آب پایدار در مرز بین‌المللی مهران برای آرامش و آسایش زائران در دو ماه محرم و صفر و ایام اربعین به بهترین نحو مطلوب، اتخاذ و انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه آب و آبرسانی در این فصل گرم از سال در استان ایلام و مرز بین المللی مهران در مراسم اربعین، شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات مختلفی انجام شده است.

وی از تامین آب پایدار پایانه های شهید رئیسی و شهید سلیمانی در مرز مهران به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه خبر داد و گفت:قرارگاه عملیاتی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل پایانه شهید سلیمانی مهران آماده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از آماده سازی سردخانه شرکت آب و فاضلاب جهت دپوی آب های بسته بندی شده خبر داد.

محمدی تصریح کرد: اجرا و آماده سازی دو علمک جدید جهت آبرسانی تانکرهای آبرسان بصورت سیار در داخل و خارج از مرز مهران انجام شده است.

وی شناسایی و جانمایی مواکب در سطح استان ایلام جهت سرویس دهی و خدمات آبرسانی خبر داد و گفت:هماهنگی با واحدهای آزمایشگاهی برای کنترل کیفی و پایش کیفیت بهداشتی آب با نظارت مراجع ذی اصلاح جهت پلمپ تانکرهایی که بصورت سیار خدمات آبرسانی را انجام می دهند.

وی افزود: نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور در محل ایستگاه پمپاژ برای آمادگی در برابر قطعی احتمالی برق نیز انجام شده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha