۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
جتور X۷۰‌ پلاس ۲۰۲۵ وارد بازار شد؛ فیدلیتی جدید برای چینی‌ها

جتور X۷۰‌ پلاس ۲۰۲۵ وارد بازار شد؛ فیدلیتی جدید برای چینی‌ها

جتور X۷۰S و جتور X۷۰ پلاس، خودروهایی هستند که ما ایرانی‌ها آن‌ها را با نام فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ می‌شناسیم.

به گزارش بازار، جتور X۷۰S و جتور X۷۰‌ پلاس، خودروهایی هستند که ما ایرانی‌ها آن‌ها را با نام فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ می‌شناسیم. اکنون مشتریان چینی قادر هستند تا نسخه فیس‌لیفت فیدلیتی پرستیژ را با نام جتور X۷۰ پلاس ۲۰۲۵ خریداری کنند. قیمت پایه این خودرو ۱۱۲ هزار یوان (۹۷۴ میلیون تومان) اعلام شده است. این کراس‌اوور با برندی دیگر از چری و با نام سوئست S۰۷ از ماه نوامبر در روسیه فروخته خواهد شد.

بیشتر تغییرات جتور X۷۰ پلاس ۲۰۲۵ در نمای جلو آن رخ داده‌اند. جلوپنجره شبکه‌ای رادیاتور اکنون حجیم‌تر شده است و چراغ‌ها نیز به صورت دوطبقه طراحی شده‌اند. زوایای جانبی و عقب این خودرو تغییر چندانی را تجربه نکرده است و تنها می‌توان از خروجی‌های اگزوز مستطیلی شکل به عنوان تغییرات بخش عقب یاد کرد.

فضای داخلی جتور X۷۰ پلاس ۲۰۲۵ نیز نسبت به نسخه فعلی فیدلیتی پرستیژ تغییر چندانی نکرده است و تنها جزئیات آن متفاوت هستند. به عنوان مثال نمایشگرهای بزرگتر ۱۲.۳ اینچی، جایگزین کلاسترهای ۱۰.۲۵ اینچی شده‌اند. دکمه‌های فیزیکی کمتری نیز در کابین خودرو مشاهده می‌شود.

مشخصات فنی جتور X۷۰‌ پلاس ۲۰۲۵

جتور X۷۰ پلاس ۲۰۲۵ همانند نسخه‌های فعلی فیدلیتی پرایم و پرستیژ، در قالب نسخه‌های ۵ و ۷ نفره عرضه می‌شود. ابعاد دقیق این خوردو معادل ۴۷۴۹ میلی‌متر طول، ۱۹۰۰ میلی‌متر عرض، ۱۷۲۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۴۵ میلی‌متر فاصله بین‌محوری است. حجم صندوق بار ۴۳۸ لیتر و ظرفیت مخزن سوخت ۵۷ لیتر است.

جتور X۷۰ پلاس با دو مدل موتور ۱.۵ لیتری از سری پیشرانه‌های چری در چین عرضه می‌شود. پیشرانه نخست با کد SQRE۴T۱۵C شناخته می‌شود. حداکثر راندمان این پیشرانه ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است. به همراه این پیشرانه، گیربکس شش سرعته دوکلاچه مرطوب ارائه می‌شود. این نسخه میانگین مصرف سوخت ۷.۹۲ لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش را دارد.

نسخه دوم جتور X۷۰‌ پلاس از پیشرانه قدرتمندتر SQRG۴J۱۵ بهره می‌برد که حداکثر خروجی آن ۱۸۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این موتور به همراه گیربکس هفت سرعته دوکلاچه مرطوب عرضه می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این تیپ، ۷.۴۴ لیتر به ازای صد کیلومتر است. هر دو خودرو تنها به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند و حداکثر سرعت آن‌ها نیز ۱۸۰ کیلومتربرساعت خواهد بود.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha