۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
معرفی ۴ آلت کوین که عملکرد نسبتاً خوبی در روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال داشتند

معرفی ۴ آلت کوین که عملکرد نسبتاً خوبی در روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال داشتند

در هفته قبل با ریزش بازار ارزهای دیجیتال آلت کوین‌های زیادی عملکرد ضعیفی داشتند. با این حال به نظر می‌رسد که ۴ آلت کوین روند بهتری در مقایسه با بقیه بازار داشتند.

به گزارش بازار، بازار ارزهای دیجیتال در تلاش است ریزش خود در روز دوشنبه را جبران کند. به نظر می‌رسد ۴ آلت کوین در این مدت عملکرد بهتری داشته‌اند.

۱. تون کوین

تون کوین و شبکه آن عملکرد نسبتاً خوبی در روزهای گذشته داشتند. اخیراً بخش دیفای و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی مثل بازی‌های تلگرامی به رشد شدید تون کوین کمک کردند. داده‌های وب سایت دیفای‌لاما (DefiLlama) نشان می‌دهد که تراکنش‌های روزانه شبکه TON به بیش از ۴ میلیون تراکنش رسیده‌ است. این شاخص نسبت به دوشنبه ۲۰ درصد رشد کرده است. انتشار اخبار مربوط به لیست شدن‌ توکن تون‌ کوین در صرافی بایننس هم باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال حدود ۱۰ درصد رشد کند.

TVL شبکه تون آلت کوین

TVL شبکه تون

۲. سولانا

عملکرد قابل‌توجه سولانا در سال ۲۰۲۴ برای هیچ معامله‌گری پوشده‌ است. مقیاس‌پذیری زیاد و کارمزدهای پایین تقاضای شبکه سولانا را به شدت افزایش داده و توجه سرمایه‌گذاران نهادی و توسعه‌دهندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

به نظر می‌رسد افزایش محبوبیت میم کوین‌های مبتنی بر سولانا و افزایش امید معامله‌گران به تایید ETFهای اسپات سولانا هم در افزایش تقاضای آن موثر بوده‌ است. شایان ذکر است که روند این آلت کوین در روزهای گذشته نسبتاً خوب بوده‌ و از محدوده ۱۰۹ دلار به بالای ۱۵۰ دلار رسیده‌ است.

نمودار قیمت سولانا آلت کوین

نمودار قیمت سولانا

۳. آربیتروم

آربیتروم‌ یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های لایه دوم اتریوم محسوب می‌شود و بیشتر از ۴۰۸٬۰۰۰ کاربر روزانه دارد. داده‌های موجود نشان می‌دهد که ارزش کل سرمایه قفل‌شده (TVL) آربیتروم هم به ۲.۵ میلیارد دلار می‌رسد و بیشتر از شبکه‌های بزرگی مثل پالیگان و آپتیمیزم واست.

پس از راه‌اندازی Kwenta و گسترش Orbit، آربیتروم رابط کاربری خود را بهبود داده‌ و به همین خاطر نقش آن در بخش دیفای تقویت شده‌ است. تحلیلگری به اسم Mystery of Crypto هم خاطرنشان کرده است که با حمایت شرکت بزرگ Pantera Capital، این آلت کوین عملکرد خوبی در سال ۲۰۲۴ خواهد داشت.

۴. نیر پروتکل

نیر پروتکل همواره به خاطر ثبات و رویکرد منحصربه‌فرد خود در بخش هوش مصنوعی شناخته می‌شود. این پلتفرم رابط کاربری دوستانه‌ای دارد و به همین خاطر توانسته‌ است توجه پروژه‌های زیادی را به خود جلب کند. بعد از سولانا، نیر پروتکل بیشترین کاربران روزانه را دارد و همین مسئله می‌تواند به رشد توکن آن هم کمک کند.

بی‌شک رشد بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته روی رشد این آلت کوین ها هم تاثیر گذاشته‌ است. با این حال عملکرد نسبتاً بهتر آن‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران باید به دنبال آلت کوین‌هایی باشند که از نظر فاندامنتال شرایط خوبی دارند.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha