به‌روزرسانی مهم بخش ایردراپ همستر کامبت؛ ماجرا چیست؟

به‌روزرسانی مهم بخش ایردراپ همستر کامبت؛ ماجرا چیست؟

همستر کامبت بخش ایردراپ پلتفرم خود را به‌روزرسانی کرده است تا شرایط توزیع توکن HAMSTR را مشخص کند.

بخش ایردراپ همستر کامبت با به‌روزرسانی مهم مواجه شده‌ و اطلاعات مهمی را از عملکرد کاربران در اختیار آن‌ها گذاشته‌ است. به عبارت دقیق‌تر در این بخش عملکرد کاربران از ۶ نظر بررسی شده‌ است. این ۶ نظر عبارتند از:

- درآمد غیر فعال (Passive income): منظور از درآمد غیر فعال پرافیتی است کاربران در هر ساعت دریافت می‌کنند. همستر کامبت پیش از این هم اعلام کرده بود که پرافیت اهمیت زیادی دارد.

- تسک‌ها (Earn tasks): منظور از تسک‌ها ماموریت‌های مثل تماشای ویدیو است.

- دعوت دوستان (Freinds): هر فرد در این بازی لینک مخصوصی دارد و با استفاده از آن می‌تواند افراد جدیدی را به بازی دعوت کند.

- دستاوردها (Achievements): همستر ‌کامبت بخش دستاوردها را در روزهای قبل معرفی کرده بود. این بخش نشان می‌دهد که هر فرد از ابتدای راه‌اندازی این بازی چقدر فعال بوده‌ است.

- عضویت تلگرام (Telegram Subscription): منظور از این بخش عضویت در کانال‌هایی است که همستر کامبت از کاربرانش خواسته‌ بود وارد آن‌ها شوند.

- کلیدها (Keys): کاربران با انجام بازی‌های موجود در همستر ‌کامبت (مثل مینی گیم) می‌توانند کلیدها را دریافت کنند.

بخش ایردراپ همستر کامبت

بخش ایردراپ همستر ‌کامبت

همان طور که توسعه‌دهندگان همستر کامبت پیش از این اعلام کرده‌ بودند، موجودی سکه‌ها در این لیست قرار ندارد. آن‌ها در اطلاعیه جدیدشان خاطرنشان کردند: اکنون می‌توانید درباره مواردی که در توزیع توکن نقش دارند، بیشتر بدانید. لطفاً توجه داشته باشید که این موارد همه شرایط نیست!

کد خبر: ۲۹۸٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha