۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
حمله سنگین ارتش یمن به ناوهای امریکایی

حمله سنگین ارتش یمن به ناوهای امریکایی

در حمله ارتش یمن دو ناشکن آمریکایی مورد هدف قرار گرفتند.

به گزارش بازار، نیروی دریایی، یگان پهپادی و موشکی ارتش یمن در یک عملیات موشکی موفق ناوهای امریکایی حاضر در خلیج عدن را هنگام عبور از باب المندب برای رسیدن به شمال دریای سرخ جهت کمک به رژیم صهیونیستی هدف حملات سنگین موشکی و پهپادی خود قرار دادند. ناوشکن یواس‌اس کول که خاطرات تلخی هم از یمنی‌ها دارد با چندین فروند پهپاد هدف قرار گرفت و همچنین ناوشکن لابون که پیش از هم چند بار طعم پهپادهای یمنی را چشیده بود، هدف چند تیر موشک بالستیک یمنی‌ها قرار گرفت.

بر اساس خبری که سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، این دو حمله با موفقیت همراه بود و هر دو هدف مورد اصابت قرار گرفتند. از روز گذشته تا این لحظه تروریست‌های سنتکام در مورد حملات ارتش یمن هیچ خبری را منتشر نکرده‌اند و صرفاً به این قناعت کردند که دو پهپاد، یک موشک و یک قایق یمنی‌ها را هدف قرار داده‌اند. اما حمله روز گذشته آنگلوساکسون‌ها به منطقه‌ای در تعز (جایی که موشک‌ها و پهپادها پرتاب شدند) نشان از عصبانیت آن‌ها و موفقیت عملیات داشته است.

سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد که تلاش ناوهای امریکایی برای مقابله با موشک‌ها و پهپادهای ارتش یمن به صورت کامل ناکام بود و اهداف عملیات با موفقیت به دست آمد. از طرف دیگر، سرتیپ یحیی سریع اعلام کرد که کشتی Contship Ono را هم به دلیل آنکه شرکت مالکش تحریم‌های یمن علیه صهیونیست‌ها را زیرپا گذاشته با موشک بالستیک و پهپاد انتحاری در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

کد خبر: ۲۹۸٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha