۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
پایانی بر آشفتگی فروش بلیط‌ها| سامانه جامع گردشگری در کیش راه اندازی شد

پایانی بر آشفتگی فروش بلیط‌ها| سامانه جامع گردشگری در کیش راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز به کار سامانه جامع گردشگری در این جزیره خبر داد و گفت: حاکمیت گردشگری در کیش هوشمند می‌شود.

به گزارش بازار، «رحیم سرهنگی» روز پنجشنبه در نشست مشترک با جامعه کلوپداران تفریحات دریایی جزیره کیش، اعتماد را بزرگترین دستاورد صنعت گردشگری و برند سازی عنوان کرد و افزود: سامانه جامع گردشگری که راه اندازی شده، رقابت در کیفیت ارائه خدمات را احیا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه لوازم و تجهیزات تفریحات دریایی کیش با حمایت و سیاست گذاری صحیح بروز رسانی می‌شود، اضافه کرد: تفریحات دریایی پیشانی صنعت گردشگری کیش است و معتقدیم که کلوپ‌های دریایی برای سرمایه گذاری مجدد در این حوزه باید به سود دهی لازم دست یابند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: نگاه به صنعت گردشگری باید تغییر کند؛ با نیازمند تکمیل زنجیره گردشگری برای تحول در این صنعت هستیم.

وی با بیان اینکه در سامانه جدید تعریف شده، دفاتر خدمات گردشگری حذف نمی‌شوند، افزود: این سامانه نه تنها جایگاه ویژه‌ای به دفاتر خدمات گردشگری قائل است، بلکه مانع وقوع هرگونه دلال بازی در این حوزه می‌شود.

سرهنگی با تاکید بر اینکه به دنبال هوشمند سازی صنعت گردشگری در کیش هستیم، بیان کرد: به طور مثال اگر هواشناسی نسبت به طوفانی شدن دریا اخطار دهد، این سامانه بسته شده و هیچ کلوپی امکان ارائه خدمات نخواهد داشت؛ گردشگری ناسالم که بر پایه بی اعتمادی است باید برچیده شود.

وی فروش هرگونه بلیط تفریحات دریایی خارج از این سامانه را تخلف عنوان کرد و افزود: ما به دنبال خود نظارتی جامعه کلوپداران هستیم که البته بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش نیز رصد لازم را انجام می‌دهد؛ امیدواریم از سامانه تعریف شده حفاظت شود.

سرهنگی همچنین به تبلیغ گسترده سامانه جامع گردشگری کیش در فرودگاه‌ها و داخل پروازهای منتهی به جزیره اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از اختصاص یک درصد از درآمد کلوپ‌های دریایی به کنسرسیوم گردشگری خبر داد و اظهار کرد: این سرمایه گذاری در توسعه بخش خصوصی کیش هزینه خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha