۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
پرواز بوشهر_ نجف ویژه اربعین برای نخستین بار راه اندازی شد
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

پرواز بوشهر_ نجف ویژه اربعین برای نخستین بار راه اندازی شد

بوشهر- باستین معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر گفت: پرواز بوشهر_ نجف ویژه اربعین برای نخستین بار راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اینکه با پیگیری های انجام شده خط پروازی بوشهر_ دبی با هدف توسعه تجاری و گردشگری راه اندازی شد، در راستای توسعه ارائه خدمات به شهروندان، تنوع بخشی به پروازهای خارجی و پاسخگویی به نیاز زوار عزیز، از ابتدای سال جاری موضوع راه اندازی خط هوایی بوشهر_ نجف برای ایام اربعین در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در برهه زمانی ایام اربعین، همه استانها و شهرها پیگیر برقراری پرواز نجف هستند اما محدودیت های مربوط به تعداد هواپیماها، موجب می شود که بسیاری از درخواست ها عملیاتی نشود.

باستین با اشاره به مکاتبات و رایزنی هایی که در این خصوص انجام شده و با تقدیر و تشکر از مدیران شرکت هواپیمایی قشم و مدیر کل فرودگاه بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت هواپیمایی قشم ایر در ادامه همکاری های پیشین، پرواز بوشهر_ نجف را راه اندازی کرده که زمان پرواز رفت، روز یکشنبه 28 مرداد و برگشت آن یکشنبه 4 شهریور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: زائران محترم استان بوشهر، می توانند بلیت این پرواز را با قیمت مصوب و تنها از طریق سامانه شرکت قشم ایر تهیه کنند که امیدوارم که این پرواز سال های سال برای فرودگاه بوشهر پایدار بماند.

باستین با اشاره به اینکه، اینگونه ظرفیت ها و زیرساخت ها با تلاش و پیگیری های فراوان حاصل می شود، تصریح کرد: انتظار می رود شهروندان گرامی استان بوشهر نیز با حمایت و بهره مندی از این امکانات، باعث توسعه و پایداری این ظرفیت ها شوند.

کد خبر: ۲۹۸٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha