۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد
مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان:

۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد

اهواز- مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان گفت: در دولت سیزدهم ۶ هزار و ۹۵۶ فقره تسهیلات بانکی به ارزش ۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا دیناروندی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی ۲ هزار و پانصد فقره وام به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان توسط صندوق کارآفرینی امید در خوزستان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در حوزه طرح های اشتغال خدمات ۲ هزار و ۵۸۱ فقره وام به ارزش ۲۱۸ میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان تصریح کرد: در حوزه اشتغال صنعتی ۱۱۰۲ فقره وام به ارزش ۱۶۲ میلیارد تومان پرداخت شد و در حوزه معیشت و درمان هم ۷۷۳ فقره وام به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان پرداخت کردیم.

دیناروندی گفت: در مجموع ۶ هزار و ۹۵۶فقره وام به ارزش ۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان توسط صندوق کارآفرینی امید خوزستان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در بحث سرفصل اشتغال ۶ هزار و ۱۸۳ فقره وام به ارزش ۶۵۷ میلیارد تومان پرداخت شد و در زمینه تفاهم نامه های بسته شده ۱۶ تفاهم نامه با دستگاه های مختلف امضا شد که ۸ تفاهم نامه در حال اجراست که از محل تبصره ۱۸ است.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان با بیان اینکه ۳ تفاهم نامه برای مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در سال جاری بسته شده گفت: اعتبار تخصیص یافته برای هر کدام از این چهار شهرستان در حوزه صنعت ۴۵۰ میلیارد ریال، در حوزه کشاورزی ۶۰۰ میلیارد ریال و در حوزه میراث فرهنگی ۱۵۰ میلیارد ریال است.

دیناروندی گفت: در زمینه مسئولیت های اجتماعی در مورد ساختمان متروپل آبادان ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از آن پرداخت شد که ۱۰۰ فقره وام بود.

وی افزود: در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان یک تفاهم نامه به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال با پارک علم و فناوری امضاء شد و با ورزش و جوانان هم از طریق کمک های فنی و اعتباری استانداری خوزستان تفاهم نامه ای به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال بسته و پرداخت شد. در بحث تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ بودجه سالانه ۸ تفاهم نامه بسته شد و تاکنون ۱۹۸ فقره وام به ارزش ۹۸۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

کد خبر: ۲۹۸٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha