۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
«سمنان» استانِ برتر در زمینه «امنیت سرمایه گذاری» شد
استاندار سمنان:

«سمنان» استانِ برتر در زمینه «امنیت سرمایه گذاری» شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: بر اساس تحقیقات مرکز پژوهش‌های مجلس، سمنان در دو شاخص «رضایتمندی سرمایه گذار و امنیت سرمایه گذاری» رتبه‌ برتر و شاخص را در کشور به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار اعضای هیأت رئیسه اتاق سمنان با معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اقدامات و تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای در راستای پیگیری، بررسی و رسیدگی به مباحث و مسائل صنعتگران و تولیدکنندگان استان بیان کرد: در راستای گره گشایی از مشکلات و موانع اقدامات خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات مرکز پژوهش‌های مجلس، استان سمنان در دو مورد رضایتمندی سرمایه گذار و امنیت سرمایه گذاری رتبه‌های برتر و شاخص را در کشور به دست آورد، افزود: این امر نشان از توانمندی های بالای استان سمنان در زمینه صنعتی و معدنی دارد.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: این استان توانسته در زمینه شاخص کاهش نرخ بیکاری و همچنین ایجاد اشتغال در کشورمان رتبه های برتر را در بهار امسال کسب کند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی سمنان نیز در این نشست گفت: مباحث، مسائل و موارد و موضوعات مطرح شده و مشکلات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در این جلسه نیز تا حد مقدورات و با جدیت دنبال و رسیدگی خواهد شد.

علی اصغر جمعه ای بیان کرد: با توجه به‌ اینکه هزینه‌های مربوط به نگهداری و اداره شهرک‌ها و نواحی از طریق صنعتگران مستقر در آن‌ها تامین می‌شود و مسوولان پیگیر اختصاص شهمیرزاد از مالیات ارزش افزوده به شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشند.

وی همچنین در خاتمه افزود: ساماندهی لکه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای تامین زیرساخت‌ها برای صنایع مستقر در این مناطق مد نظر گرفته شود.

کد خبر: ۲۹۸٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha