۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
مشکل ترخیص خودروهای مدیران خودرو حل شد
بازار خبر می دهد؛

مشکل ترخیص خودروهای مدیران خودرو حل شد

شرکت مدیران خودرو اعلام کرد با تغییر قوانین گمرکی و چالش های ارزی، ترخیص خودروها با چالش همراه بود، اما با حل این مشکلات ۱۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحول و روند عرضه به حالت عادی بازگشته است.

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش اعتراضاتی در خصوص عدم تحویل خودروهای مدیران خودرو ایجاد شده بود. بررسی های خبرنگار 《بازار》حاکی از آن است که این چالش ناشی از عدم هماهنگی وزارت صمت و سایر نهادهای ذیربط در این مساله سبب ایجاد اعتراض مشتریان شده بود.

از همین رو، شرکت مدیران خودرو به این رسانه اعلام کرد؛ مشکل ترخیص خودروهای مدیران خودرو حل شد و تحویل خودروها به مشتریان با سرعت بیشتر در حال انجام است.

طی چندماه گذشته تغییراتی در قوانین گمرکی ایجاد شد که این موضوع توام با مشکلات تخصیص ارز بانک مرکزی منجربه ایجاد چالش در ترخیص تعدادی از خودروهای تولیدی مدیران خودرو از گمرک شد.

شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه اقدامات و پیگیری های این شرکت در رفع معضلات تخصیص ارز از بانک مرکزی و ترخیص خودرو، اظهار داشت: تحویل و ترخیص خودروهای تولیدی این شرکت از پارکینگ بم به حالت عادی بازگشته است.

شرکت مدیران خودرو با اشاره به افزایش سرعت ترخیص خودروهای که موعد تحویل آن ها به اتمام رسیده، توضیح داد: این شرکت در گام نخست موفق به اخذ مجوز ترخیص ۱۰ هزار دستگاه خودرو شده است، بزودی این خودروها به مالکان آن ها تحویل داده می‌ شود. ‌ لازم به ذکر است که سایر خودروهای تولیدی این شرکت نیز از امروز با روال عادی از پارکینگ گمرک ترخیص و تحویل مشتریان خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۸٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha