۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
آیا هزینه کردن برای طراحی سایت منطقی است؟

آیا هزینه کردن برای طراحی سایت منطقی است؟

هنگامی که شما کسب و کار خود را راه اندازی می‌کنید، هزاران نکته وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید.

به گزارش بازار، هنگامی که شما کسب و کار خود را راه اندازی می‌کنید، هزاران نکته وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. شما باید در مورد نوع محصولات، خدمات، بازاریابی، برنامه ریزی، بودجه بندی و سایر موارد بررسی‌های لازم را انجام دهید؛ اما اگر یک چیز وجود دارد که نباید از آن کوتاهی کنید، داشتن یک سایت حرفه‌ای است.

راه اندازی یک سایت فوق العاده برای هر کسب و کاری که می‌خواهد در عصر دیجیتال موفق شود ضروری است. در زمان ساخت سایت یک موضوع بیش از بقیه اهمیت دارد و آن «طراحی وبسایت» است. به همین دلیل ممکن است بپرسید: «هزینه کردن برای طراحی سایت منطقی است؟» ما در ایزی‌وب به عنوان یک شرکت ارائه خدمات طراحی وب سایت به این سوال پاسخ جامعی می‌دهیم. ما با همراه باشید.

آیا طراحی سایت واقعا ارزش هزینه کردن دارد؟

برخی از افراد فکر می‌کنند طراحی سایت یک موضوع اختیاری است، زیرا جنبه‌های دیگر وجود دارند که در یک کسب و کار مهمتر هستند. قابل درک است که شما سرمایه گذاری قابل توجهی برای راه اندازی کسب و کارتان انجام داده‌اید و اولویت شما روی بازگشت سرمایه است؛ اما واقعیت این است که بیش از یک سوم صاحبان کسب و کارهای کوچک فکر می‌کنند که فعلا هزینه کردن برای طراحی سایت حرفه‌ای کار اضافی است.

افراد دیگر می‌گویند که برای باقی ماندن در رقابت باید روی طراحی سایت سرمایه گذاری کرد؛ بدین دلیل که در چند سال آینده، اکثر مصرف کنندگان خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام خواهند داد. پس به نظر آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است حضور آنلاین خود را تقویت کنید. کوچک بودن کسب و کار توجیه برای نداشتن یک طراحی وب سایت حرفه‌ای نیست! رقبای شما این کار را انجام می‌دهند، پس چرا شما در طراحی وبسایت سرمایه گذاری نکنید؟

شما باید از همان اول کار خیلی قوی ظاهر شوید و توجهات را به خود جلب کنید. طراحی سایت مانند ویترین محصولات و خدمات شما در فضای آنلاین محسوب می‌شود. پس باید آن را خیلی منظم و زیبا بچینید. اگر طراحی سایت را پشت گوش بیندازید، فرصت‌های امروز خود را هدر می‌دهید و در آینده به سختی می‌توانید خود را به رقبا برسانید. پس طراحی سایت نه تنها برای بقای شما اهمیت دارد، بلکه ارزش هزینه کردن را نیز دارد؛ به شرطی که توسط یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و با سابقه انجام شود.

چرا طراحی سایت حرفه ای ارزش سرمایه گذاری دارد؟

اکنون متوجه شدید که طراحی سایت کاری ارزشمند است، زیرا به شما مزیت رقابتی می‌دهد و باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری به دست آورید. داشتن یک وب سایت با طراحی حرفه‌ای باعث می‌شود که کسب و کارتان در زندگی کاربران معتبر به نظر برسد. مخاطبان امروزی به سایت‌هایی که طراحی خوبی دارد، اعتماد می‌کنند. درحقیقت، حدود ۸۱ درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که اگر وب سایت آنها قدیمی یا غیرحرفه‌ای به نظر برسد، به خرید محصول یا استفاده از خدمات سایت فکر نمی‌کنند. با این حال، بیایید دلایل مربوط به سرمایه گذاری در طراحی سایت را بررسی کنیم:

  • هویت برند: اولین برداشت مهم است و وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که یک مشتری بالقوه با کسب و کارتان خواهد داشت. افرادی که سایت خود را به صورت سفارشی طراحی می‌کنند و از قالب‌های آماده استفاده نمی‌کنند، هویت برند خود را به شکل عمیق‌تری به کاربران هدفشان منتقل می‌کنند.
  • عملکرد سایت: یک سایت با طراحی خوب باید قابلیت استفاده راحتی داشته باشد. اگر مشتریان نتوانند آنچه را که در سایت شما نیاز دارند پیدا کنند، به برند شما اعتماد نمی‌کنند. یک طراح وب حرفه‌ای باعث می‌شود کاربران به راحتی نیازهای خود را بدون اتلاف وقت برطرف کنند.
  • سئوی سایت: اگر می‌خواهید افراد هنگام جستجوی در گوگل وبسایت شما را پیدا کنند، پس باید طراحی سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. استفاده از کلمات کلیدی مناسب، افزایش سرعت سایت، ریسپانسیو بودن (واکنش‌گرا) و سایر موارد به کسب رتبه خوب در گوگل کمک می‌کنند.
  • تمایز از رقبا: کسب و کارها باید هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. یک طراحی سایت خوب می‌تواند برند را به یادماندنی کند، بدین معنا که کاربران سبک طراحی وبسایت شما را در ذهنشان نگه می‌دارند. این موضوع یک مزیت رقابتی به شما می‌دهد که دیگران ندارند.
  • کسب درآمد بیشتر: یک وبسایت با طراحی حرفه‌ای رابطه مستقیمی با جذب مشتریان دارد. درحقیقت، یک طراحی سایت بهینه شده از زمان اولین ارتباط کاربر با سایت، او را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین راه را برای تبدیل شدن کاربر بالقوه به مشتری وفادار هموار می‌کند. این معنای فروش بیشتر است.

به گفته ایزی وب:

بنا به آمار گوگل، بیش از ۶۲% مردم قبل از خرید به روش های سنتی، ابتدا از طریق گوگل وارد سایت‌های فروشگاهی آنلاین شده و اقدام به بررسی، مقایسه و برآورد قیمت می‌کنند. در واقع اغلب مردم در دنیای امروز و عصر دیجیتال، خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. حتی آن‌هایی که قصد خرید حضوری را دارند پیش از خرید، به سایت‌های فروشگاهی هم سر می‌زنند تا بتوانند در مورد کالای مورد نظر خود اطلاعات به‌دست بیاورند و قیمت‌ها را مقایسه کنند. این حجم بالا از تقاضا، یعنی یک سایت فروشگاهی خوب می‌تواند تضمین خوبی برای رشد کسب‌وکار باشد.

هزینه طراحی سایت حرفه‌ای چقدر است؟

وقتی از طراحی وبسایت حرفه‌ای صحبت می‌کنیم، منظور سفارش طراحی سایت است. شما با این کار یک سایت منحصر به فرد می‌خواهید، نه اینکه قالب آماده را تهیه کنید که بقیه سایت‌ها نیز از آنها استفاده می‌کنند. یک سایت طراحی شده نسبت به سایت با قالب آماده هزینه بیشتری دارد، اما مزایای زیادی را به شما ارائه می‌دهد. با این حال، عوامل مختلفی در طراحی سایت دخیل هستند. برای مثال، هر چه تعداد صفحات سایت بیشتر باشد، زمان و منابع بیشتری برای طراحی و توسعه آن مورد نیاز است. علاوه بر این، هر صفحه از سایت به عناصری مانند تصاویر، متن و گرافیک نیاز دارد؛ بنابراین هزینه طراحی وب سایت با صفحات بیشتر افزایش پیدا می‌کند.

آیا هزینه کردن برای طراحی سایت منطقی است؟

سبک طراحی به ظاهر یک وب سایت اشاره دارد. طراحان می‌توانند از بین انواع سبک طراحی یکی را مطابق با ارزش‌های برند است، انتخاب کنند. سبک طراحی مینیمالیستی، مدرن یا کلاسیک، هر کدام به سطح متفاوتی از خلاقیت و مهارت نیاز دارد و هر چه طراحی پیچیده‌تر باشد، زمان زیادی برای توسعه می‌طلبد. این موضوع به طور مستقیم هزینه را افزایش می‌دهد. همچنین ویژگی‌هایی مانند واکنش گرا بودن سایت برای گوشی همراه، عناصر داینامیک (انیمیشن)، قابلیت‌های تجارت الکترونیک (درگاه پرداخت و غیره)، تولید محتوا، خدمات دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و پشتیبانی از سایت در قیمت نهایی موثر هستند. همچنین قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به طراحی سایت شرکتی بیشتر است.

خلاصه عوامل موثر در قیمت طراحی سایت عبارتند از:

  • داینامیک یا استاتیک بودن سایت
  • بهینه سازی برای گوگل و سئو
  • میزان پیچیده بودن گرافیک سایت
  • استفاده از CMS سفارشی یا آماده (وردپرس)
  • چند زبانه بودن سایت
  • امکانات و افزونه‌ها
  • هزینه دامنه و هاست (در صورتی که از قبل خریداری نشده باشد)
  • تجربه و اعتبار تیم طراحی سایت
  • خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری

انجام خدمات طراحی سایت با ایزی‌وب

پرداخت هزینه برای طراحی وبسایت حرفه ای ممکن است به خصوص برای استارتآپ‌ها کمی بالا باشد، اما برای کسب و کارهایی که می‌خواهند در عصر دیجیتال موفق شوند، یک ضرورت است. وب سایت شما یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی است، پس باید در نزد مردم خیلی خوب به نظر برسید. عملکردی بی‌عیب و نقص سایت می‌تواند گامی موثر برای موفقیت در آینده باشد.

ما در ایزی‌وب به شما کمک می‌کنیم نه تنها بهترین سایت را داشته باشید، بلکه خدمات طراحی سایت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهیم. تیم طراحان و توسعه دهندگان تمام تلاش خود را می‌کنند تا به شما مزیت رقابتی بدهند و ارزهای برندتان را به درستی به مخاطبان هدف منتقل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت تخصصی با ما تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۹۸٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha