۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
نهنگ‌ها در حال انباشت ۳ آلت کوین هستند

نهنگ‌ها در حال انباشت ۳ آلت کوین هستند

داده‌های موجود نشان می‌دهد که نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال در حال خرید و انباشت ۳ آلت کوین بزرگ هستند.

به گزارش بازار، بازار ارزهای دیجیتال در هفته پیش با فشار فروش زیادی روبه‌رو شد و ۴ درصد از مارکت کپ خود را از دست داد. با این حال بعضی از آلت کوین‌ها توانستند توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کنند.

۱. تون کوین

قیمت تون کوین ⮟ TON: $5.3801 در ماه قبل حدود ۱۹ درصد کاهش یافت. با این حال داده‌های آنچین نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال خرید این آلت کوین هستند. شاخص ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) تون کوین هم نشان می‌دهد که ارزش تون کوین کم‌تر از قیمتی است که اکثر هولدرهای آن این آلت کوین را خریداری کرده‌اند. شایان ذکر است که شاخص MVRV تون کوین در تایم فریم ۳۰ و ۹۰ روزه به ترتیب در محدوده منفی ۶.۳۹ و ۶.۸۷ درصد قرار دارد.

شاخص MVRV تون کوین آلت کوین

شاخص MVRV تون کوین

داده‌های وب سایت سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های حاوی ۱۰۰٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ TON در ماه قبل ۲ درصد رشد کرده و به رکورد جدیدی رسیده‌ است.

نهنگ‌های تون کوین

نهنگ‌های تون کوین

تحلیلگران باور دارند که اگر این فشار خرید ادامه داشتند، تون کوین می‌تواند خود را به محدوده ۶.۸۱ دلار برساند.

نمودار قیمت تون کوین

نمودار قیمت تون کوین

۲. ترون

داده‌های وب سایت IntoTheBlock نشان می‌دهد که جریان ورودی هولدرهای بزرگ ترون ⮟ TRX: $0.1219 در ۳۰ روز گذشته ۲۴۳ درصد رشد کرده است.

جریان ورودی هولدرهای بزرگ ترون

جریان ورودی هولدرهای بزرگ ترون

منظور از هولدرهای بزرگ کیف پول‌هایی است که ۰.۱ درصد از عرضه ترون را در اختیار دارند. جریان ورودی آن‌ها هم تفاوت بین فشار خرید و فروش این آدرس‌ها را محاسبه می‌کند. البته روند قیمت ترون در ماه گذشته چندان خوب نبوده‌ و این آلت کوین مدام در یک رنج در نوسان بوده‌ است. در نتیجه اگر فشار خرید نهنگ‌ها حفظ شود، ترون می‌تواند خود را به محدوده ۰.۱۳ دلار برساند.

نمودار قیمت ترون آلت کوین

نمودار قیمت ترون

۳. بایننس کوین (BNB)

فشار خرید و فروش BNB در هفته‌های قبل تقریباً یکسان بوده‌ و از ریزش یا رشد شدید آن جلوگیری کرده است. با این حال شاخص جریان پول چیکین این آلت کوین (CMF) در مدت مذکور صعودی بوده‌ است و در حال حاضر در محدوده ۰.۲۴ قرار دارد.

این شرایط نشان می‌دهد انباشت BNB همچنان ادامه دارد و احتمال رشد آن افزایش یافته‌ است. اگر این شرایط ادامه داشته باشد، قیمت BNB ممکن است تا محدوده ۶۱۷ دلار افزایش یابد.

نمودار قیمت BNB آلت کوین

نمودار قیمت BNB

کد خبر: ۲۹۸٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha