۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
بانک توسعه تعاون مازندران امسال ۱۵۰۰ میلیارد ریال وام پرداخت کرد
معاون استاندار مازندران:

بانک توسعه تعاون مازندران امسال ۱۵۰۰ میلیارد ریال وام پرداخت کرد

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: بانک توسعه تعاون در سال جاری بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور پیش ازظهر سه شنبه در جلسه جذب و حمایت از سرمایه گذاری در دفتر معاونت امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه راه اندازی واحدهای راکد و غیرفعال جزو برنامه های مهم به شمار می رود و سیستم بانک باید در این بخش همراهی جدی داشته باشند، افزود: بانک توسعه تعاون تاکنون تسهیلات خوبی را برای رونق تولید در استان پرداخت کرده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون به هزار و ۹۶۰ طرح و پروژه پرداخت شد که این میزان در سال قبل بیش از چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اظهار اینکه تسیهلات پرداختی بانک تعاون در سال جاری رشد ۲۰ درصدی دارد و به شش هزار میلیارد ریال خواهد رسید، ادامه داد: پارسال به ۹ هزار و ۶۰۰ طرح در استان تسهیلات داده شده است.

خیریان پور، خروج واحدهای از تملک بانک ها را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: بانک ها باید نسبت به رفع تملک از واحدها و یا واگذاری به سرمایه گذاران دارای اهلیت اقدام داشته باشند.

کد خبر: ۲۹٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha