۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
تحلیل نات کوین؛ ریزش NOT تا کجا ادامه دارد؟

تحلیل نات کوین؛ ریزش NOT تا کجا ادامه دارد؟

نات کوین به دنبال سایر ارزهای دیجیتال با نوسانات نزولی زیادی روبه‌رو شده‌ و همچنان در تلاش است که روند صعودی‌اش را بازیابی کند.

به گزارش بازار، نوسانات بازار ارزهای دیجیتال هر روز در حال تغییر است. برخی از توکن‌ها مورد توجه معامله‌گران زیادی قرار گرفته‌اند و برخی دیگر، روند خنثی و راکد خود را حفظ کرده‌اند.

بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر بازار از جمله تون کوین ⮟ TON: $۶.۴۷۸۸ ، کاردانو ⮟ ADA: $۰.۳۶۸۱ و BNB ⮟ BNB: $۵۶۰.۰۳۶ بدون سر و صدا در یک رنج باریک معامله می‌شوند. علاوه بر این، آلت کوین‌هایی مانند نات کوین ⮟ NOT: $۰.۰۱۲۳۹۳۶ در حال از دست دادن قدرت خود در این رالی هستند و بیم آن می‌رود که به سطوح ابتدایی‌شان برگردند.

روند نات کوین مدت‌ها است که نزولی شده‌ است. پس از سقوط ۵۰ درصدی نات کوین، بسیاری از معامله‌گران فکر می‌کردند که به زودی روند صعودی آن شروع می‌شود. با این حال، NOT با خروج از الگوی مثلث خود یک روند نزولی جدید را شروع کرده است. البته ممکن است که معامله‌گران از این ریزش برای خرید نات کوین استفاده کرده و به رشد دوباره آن کمک می‌کنند.

تحلیل نات کوین

نمودار بالا نشان می‌دهد که خریداران نات کوین کنترل بازار آن را از دست داده‌اند. پیش از این وقتی که قیمت NOT به زیر حمایت آن سقوط می‌کرد، معامله‌گران به سرعت وارد بازار شده‌ و به رشد مجدد آن می‌کردند. با این حال به نظر می‌رسد این بار فشار فروش نات کوین خیلی بیشتر شده‌ است. به همین خاطر احتمال این وجود دارد که قیمت نات کوین ۲۰ درصد دیگر کاهش یابد.

در تحلیل نات کوین، شاخص Stoch RSI هم سیگنالی مبنی بر رشد آن صادر نکرده است. با این حال حمایت‌های ۰.۰۱ و ۰.۰۹ دلار قدرت زیادی دارند و در صورت تغییر احساسات کل بازار، ممکن است به رشد نات کوین کمک کنند.

کد خبر: ۲۹۷٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha